26 Kasım 2011 Cumartesi

gelgit

Hey sen!
Büyük marifetmis gibi,gelip hayatima giriyorsun,hic gitmicekmis gibi
Sonra birgün uyandigimda yoksun
Defolup gitmissin
Birgün pisman olup geri dönüyosun
Pisman olup geri dönene kadar ne cektigim umrunda olmuyo cogu zaman,kac gece uyumamisim aglamisim kac kilo vermisim yada almisim kac insan harcamisim kac gün saymisim kac sensz güne uyanmisim yok bunlar senin icin önemsiz
Seni geri kabul etmedigimde kötü olan benim ama.


Fark ettim de,sabahlara kadar iki büklüm bir kenarda tek bir noktaya bakip "o"nun hayalini kurucak kadar sevmedim senelerdir birini.
Bazen sevcek gibi oluyorum,sonra nefret ediyorum
Güven sorunum var kimseye güvenemiyorum kafamdaki seyler susmuyo hep kuruyorum
sizofren oldum sanirim cok korkuyorum ya sizofrensem?
Neyse
2012 cift rakam
kesin cok fena asik olcam...daha simdiden tirsmaya basladim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder