18 Kasım 2011 Cuma

Eski sevgiliden bi sürelik kanka olur

Hepimiz ask acisi cektigimizde bir önceki ask acisini cektiren insanla tekrardan konusmaya basliyoruz hatta kanka modunda takiliyoruz böyle bi rahatliklar gevseklikler falan aliyo basini gidiyo...Bunu yapmamizin tek bir sebebi var o da bak bunun icin de ne cok üzülmüstüm oha ne kadar aglamistim ama bak gecti adama hicbisey hissetmiyorum diyoruz kendi kendimize,bu da gecicek motivasyonu gibi bisey.
Benim gidicek yerim de yok japonla kiz herhalde cikiyolar bilmiyorum kuduruyorum ama ogrenmek icin.japon da yalanlara ful gaz devam:/

4 yorum:

  1. Bana söylediklerini buraya yazıyorsun ne iş? :)

    YanıtlaSil
  2. ben söylediysem sorun yok,senin soyledigini yazdigimda artisli tasla:P benim blogum benim laflarim yazacam tabi:D:D

    YanıtlaSil
  3. Bana söylüyordun seslii,özelimizi deştin :/

    YanıtlaSil