30 Kasım 2011 Çarşamba

derdin benim sevgilimm!

o cidden hayal benim icin sanki.
Yani benden hoslanmis olmasi bile aslinda benim icin gercekten mucize!
Ya düsünsenize benden hem zeki hem yakisikli hem süper kültürlü anlayisli cok sevebilen vs vs bütün güzel seyleri icinde barindirabilen bi insan oglu hoslanmis!
az buz degil bence.
Ya o kadar cok istiyorum ki mesela ayni ülkede olalim
Hergün görüselim artik ona gina gelsinde daha cok sevsin ama bisey demesin
Ya ama olmuyo iste
e olamaz da
Yine über süper hayaller kurdum ama baya uctum busefer yazam ne ictin aynisindan istiyorum diye sorarsiniz
Mesela ben universiteyi kazansam,1sene kazandigim yerde okusam sonra birsekilde onun oldugu yere 6 ay olur 1 sene olur hic farketmez gidebilsem
Mesela yazin yanima gelebilse
Mesela bunun gibi seyler

Zaten herzaman hayat yaninda olmasini istediginiz insanin sizden en uzak noktada olmasini saglar.
Ola ki ayni saatlerde asiyosaniz bence öpüp basiniza koyun istiklal boyu damat havasi oynayin.

Ya ama inaniyorum ben bigün bende aradiklarimi bulucam yanimda istediklerimin yanina isinlanabilicem
Aslinda su isinlanma olayini hala yapamadiklari icin cok kizginim bilimadamlarina yil oldu 2011 hatta 2012 olucak hala ucakla gidip geliyoruz olucak is degil ucagi dedemde bulurdu!

Bir de bu aralar can bonomoya taktim,hele de "ayil" adli parcasi uyandigimda aklima ilk düsen sey bence dinlesin herkes
bunu okuyosan cok belli etme cünkü cok utaniyorum.

2 yorum: