13 Kasım 2011 Pazar

Bana kirmizi cok yakisiyo

Ondan bahsederken eskiden bu cocuktan iyi koca iyi baba olur diyoduk.Bence hala da öyle.
Caktirmayin ama soyadi cok yakisiyo ismime.

Neyse,o her ne kadar istedigi kizarkadisini zamaninda ezgi gibi boyu olsun ezgi gibi saci olsun diye tarif etsede onun sevgilisi ben olmadim.
Niye ondan bahsediyosun diceksiniz ama msnime söyleyin onu alttan hep sevgisiyle olan fotografini gösteriyor nispet yapar gibi
O hep ciddi iliski istiyorum diye gezindi durdu ortalikta ben üstüme alindim
Simdi de 2 senedir bi kizla cikiyo en son gecen sene mesaj atmistim cevap vermemisti.
Ben böyle sevgili istiyorum iste anliyo musunuz?
Direk o olsaydi keske nebilim tanidigim güvendigim.
Ama ben onun yerine dünyada ne kadar egoist insan varsa bulup cikariyorum
Japon icin daha kac kere bitti dicem bilmiyorum da,bildigin salak yerine konuluyorum.
Anlatcam bunu ama önce olayi hazmetmeli birde kavrayabilmeliyim.
Mesela az önce mesaj attim artik konusmayalim diye,ilkokul cocuklari gibi ama ne diyim?Ya sen o tanimiyorum dedigin kizi aslinda taniyosun kiza ben farketmiyim diye dm olarak cevap veriyosun twitterdan zaten twitter yetmemis faceden arkadasmissiniz ordan kiza yazmiyomussun kiz sana artik gel gitme gibi imali imali seyler diyo sen giderken u sarkiyi söylicem sana diye sarkilar yolluyo bunlarin hepsini sen cevap vermesen hicbi kiz yapmaz demek ki konusuyosunuz ha o yetmemis bide telefondan mesajlasiyomussunuz,kiz hayalaleminde yasamadigina göre kuma cizdigi a ve e harfi sizsiniz ortadada kalp var allah mesut etsin ama ben böyle dallas hikayelerine katlanamiyorum bi süre sonra kendimi kaybediyorum oyüzden yol yakinken ben kibar kibar cikim hayatimdan sen de zahmet olmazsa git mi deseydim?
Bu basima gelenleri yediremedigim icin en iyisi bunlari yazmamak öyle sessiz sedasiz varsin o sebepsiz yaptigimi sansin napiyim?
Ben buraya sanirim hic güzel olaylar yazamicam sanirim cünkü bitürlü mutlu olamiyorum.

Oysa ki basimi omzuna yasladigimda beni gercekten seversin sanmistim.

Ben bu filmi görmüstüm sanki,birtek oyuncu farkliligi var.Filmi bildigim icin sonuna kadar izleyemiyorum.Yarida kesip kalkicam sanirim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder