15 Ekim 2011 Cumartesi

Onda var da bende niye yok?!

Ya ben simdiye kadar kiminle cikmak istesem hepsi bana sen uzaksin diyip o sene icinde bi kiz arkadas bulup bikac sene cikiyolar.
Hepsi "ben ciddi iliski istiyorum"muhabbetine giriyo benimle,ben umutlaniyorum aa diyorum bu biseyler düsünüyo hoberey cikcaz evleniriz ben nasilsa gelcem ay uy falan derken
Ama Ezgi uzaksinlar falan basliyodu
Ya az önce msnde altta yeni güncellemeler cikiyo ya,ben 2 sene önce bi cocuktan hoslaniyodum ama arkadastik hep öncesinde de sonrasinda da ama bu benle neden bilmiyorum konusmayi kesti son 1 senedir ya hatta 2 sene olucak
Iste bu cocuk sevgili yapmisti nezamandir fotograf koymus nasil icim acidi...
Ama cocuk yüzünden degil yani nebilim aaaaaa ama ce.ke'nin yaninda ben olmaliydim demedim
Benim niye olmuyo lan ben neden dogru duzgun birini bulup sevemiyorum?
Hani yaz basindan beri ask böcügü havalarindayim hep bi özlüyorum ay cok seviyorum o da seviyo ciddi düsünüyoruz yanina gitcem benim icin gelcek modundaydim
ha iste o mdumdan da ciktim artik gercekleri apacik görüyorum zaten cocuktan sadece hoslaniyodum ilgisi falan cok hosuma gidiyodu ama simdi o da bitti zoraki konustugumuzu farkettim kestim konusmayi onun da isine geliyo böylesi
Kafama taktigim insanlar kadar "hic"ler yok ama nedense cok suursuzum resmen malin önde gideniyim degersiz ne kadar insan varsa bulup cikariyorum.
Kis geliyo ya kis moduma girdim ben dee ,meraba.
Ya böyle bi zaman dilimi olur ya hani arkadasiniz gelse anlatsa böyle bi durum zamana birak canim" dersiniz,benim bunlari anlatcak arkadasim var var tabi de onlarin kliselesmis ogutlerini dinlememek icin kimseye dogru duzgun bibok anlattigim yok,daha dogrusu kimseyle dogru duzgun konustugum yok.Okula gidip gelmesem kendi sesimin nasil bisey oldugunu unutcam,hep kafamda kuruyorum,hem icimden konusuyorum ama susmuyorum habire zamana birak ezgi birak böyle devam etsin falan diyorum
evden de cikmiyorum haftasonlari odevlerimi bahane edip bilgisayarda biseyler okuyorum sonra siklp test falan cozuyorum
icimdeki bu igrenc sikkinlik ordan geliyo.
Resmen ömrümü herkesin vicdanini rahatlatmak icin urettigi bahaneleri dinleyerek gecirdim.

2 yorum:

  1. Depresif moda bağlamışız hemen,hayırdır? Öğüt dinlememek için,klişelerimden sıkıldığın için konuşmuyoruz artık demek. Vaaaay,ben de diyorum bu kızı çok boşladım ne zamandır doğru düzgün konuşamıyoruz,kızımız ders çalışıyor e benim de dersler malum diyip kendimi kandırıyormuşum. (NOKTA!)

    Bu da benden sana,http://fizy.com/#s/1ahs2o

    YanıtlaSil
  2. ders calistigim kismi dogru da icsesimden farkli ne diceksin ki?karsilikli hmmlicaz daha beraberken birbirimize dogru duzgun akil vermekten aciziz cunku o akil bizde olsak yaptiklarimizi yapmazdik,yapmayiz.ama iki beyinsiz arkadas olarak hayatimiza devam ediyoruz.ama cidden bi ara konusalim yani sacmalyalim biseyler yapalim

    YanıtlaSil