11 Ekim 2011 Salı

Disardan cok relax gorunebilirim ama icimdeki kiskanci uyandirmasinlar

Sanirim delirdim,
Neyse herseyi bastan alayim.
Bütün haftasonumu millet o parti senin bu festival benim diye gezerken ben evde test cözüyordum,arada sikilip tv karsisinda yemek yiyodum sonra yine ders.
Insanlar programli calisir ne bilim su saatten su saate kadar mat caliscam sonra ingce caliscam der ama ben matten sikiliyorum hoop ingilizce bu böyle böyle giderken araya edebiyat falanda karistirdim
Sanirsin ki karisik pizza yapiyorum
Neyse haftasonumu feda ettim ama ise yaradi,Cuma günkü sat dersimde ne essaylerim essay ne readinglerim readingdi tam bi rezildim rüsfaydim ingilizce bilmiyodum nereme güvwenip bu sinavi veririm yaa diyodum?insan en cok kendine sinirlenirse hirs yapiyomus genclerhirs yaptim dünkü derste 2 essayim de mukemmel gecti,yeni bi test türü vardi onu cözdük ilk olmasina ragmen baya dogrum vardi falan
Cok sevindim oglum ya!
Sonra mat yazilisinda 4 sorudan 3bucugunu yaptim 3.soruya sinir oldum derste sakir sakir cozdugum problemi cozemedim sinirden aglicaktim lan!1bucuk puanla 5i kacirmisim adaletini sikim dünya
Birgüne insan bu kadar sey sigdirir normalde ama ben cuma günü öyle uzaniyodum tavani falan izliyodum kafama birseyler dank etti,lan etmeseydi keske allah kahretmesin beni
Birtane acenta var hep ucak biletlerini ordan aliyorum ucuza geliyo bazen onu aradim!
Bilet sordum Istanbul icin ulan cok ucuz bi fiyat verdiler
Ben de ayirttim
Pazartesiye kadar alabilirsin dediler ben de dün saat 6da kostur kostur acentaya gittim bileti aldim yani ödedim makbuz falan aldim bileti bugun yarin almaya gidebilirim
Sonra gittim bunu (lan cocuga ne isim koysak bilemiyorum ya japon olsun ) japona söyledim o da sinav tarihlerine bakmis 23 aralikda bitiyo gecesinde gelirim dedi.
Buraya kadar oha süper ben de öyle diyorum ama tabi nolcak kestiremiyorum.Amaaaan nolcaksa olur yani.
Bir de bu malak bu gerizekalinin evde durdugu haftasonu yok,yetmedi haftaicine tasidi bunu hergün gezmeler tozmalar izmirli kizlar oh kebap
Parti yapicam dedi iyi oh neguzel yap dedim sonra da sinavdan sonra gorusuruz dedim
Istedigini yapabilirsin diyo adama bak ya cok relax dha gecen gun viyanaya gittigimde sen nie evde oturamiyosun cok icme orda kim var triplerine girdi
Bunu böyle söyledim ona bidaha yapmam falan diyo
oh ne guzel sen hergün parti pari partizano twitterlarda everyday I'm shufflin sonra gel yok yastiga basimi koydugumda aklima geliyorsun
Yok ben kimseye twitterda cevap yazmam sonra kizin biriyle yok oktoberfeste belki gelirim supriz yaparim persembe gunu cok guzel olucaklar.
Kiskancim ama belli etmiyorum.
Ama o görüceeek hele bi sinavim bitsin zaten daha gecesinde mezuniyet balom var sonra afterpartysi nasil icilir dagitilir sapitilir ohoo varya.
Hadi baaay

2 yorum:

  1. http://fizy.com/#s/1ah00h hobaaaa :))

    YanıtlaSil
  2. bunu aratip buraya koyduguna inanamiyorum:Dama suan dinliyorum hahahaha!

    YanıtlaSil