15 Ekim 2011 Cumartesi

Can acitmak kolay,yarinlar zor

Benim pic oldugumu düsünmeni istemem gecmiste yaptiklarim tabi belli ama eskidendi onlar..büyüdüm artik
Dedigini hatirliyo gibiyim sanki de,peki ya nerdesin?
Arkadaslarin benim icin uzak dur o cocuktan dediler mi hic?diye sordugunda sana yoo cevabini vercegime onlar demedi de ben kendime cok diyorum demedim ya keske deseymisim.

Bir insan sadece sinirinizi bozar ya,hani gelip gidip konusabilcegini cilvelesebilcegi biri sanar sizi
Icip icip yazdigi sikildiinda bunaldiinda
Ama hep gidip geri dönen.
Sinirliyken ben can acitmak istiyorum,yarini düsünmeden bugünün hazzini cikarmak sadece onun canini ne kadar cok yakabilsem okadar mutlu olcakmisim gibi geliyo.Biliyorum ama ben mutlu olmicam,o da 5 sn üzülcek 10 sn sinirlencek 20.saniyede hersey gecicek,benim gibi.
Ama oturup beklemek kadar adi bi durum yok.
Ben de oturup beklerken test cözüyorum aklimda itü kalbimde istanbul sadece 1sene sonrasinin hayalini kuruyorum
Cünkü biliyorum orda biyerlerde bi prensim var,ve beni bekliyo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder