14 Ekim 2011 Cuma

Beynimi 2 3 4 salak erkek yüzünden yedim kalanini da 5 6 7 8 erkek yuzunden yicem

Bir insandan nasil sogudugunu nasil senden sogudugunu anlamanin yakinda kitabini yazmayi düsünüyorum.Bizim icimize 6.his diye birsey kodlanmis karsimizdaki dün gece ne bok yedi anliyoruz,direk.Telefonda konusmaya bile gerek yok,sana hitap sekli degisiyo bu gerizekali bunu yaptigini bilmiyo ama biz anliyoruz.
Allahin embesili icin gittim bilet aldim görüselim birbirimizi cok özledik diye,iyi bok yedim.
Adam iki partiyle unuttu haftaya vizeleri basliyo artik"vizelerim var canim giremiyorum pek"bikbiklerini duymaya baslarim,hayir sanki be de sinava hazirlanmiyorum anasini satim.
Sonra düsündüm düsümdüm,yani su yarim saat icinde,ben bununla degil bir ömür aslinda 3-4 ay geciremem bence dedim.
Istanbula gittigimde gelebilceginden bile süphe ediyorum.
Temkinliyim, a b planlari yaptim,o gelirse plani gelmezse yapcaklarimin plani.
En garibi de,üzülmüyorum...sadece sinirleniyorum ama neye sinirlendigimi daha cözemedim.Kendi malligima doyamadiima mi yoksa hala gidip dünyanin en gerizekali insanlariyla bi iliski düsünmemi mi?
Onu bunu birak benim hayalimdeki sevgili cok farkli zaten.
Tamamm Adriana Lima degilim ama sonucta kilo verdigimde biraz makyaj yapinca ayna kirilmiyo hahaha.
Sonucta her yakisiklinin icinde bi enayi vardir ve belki bitanesi benimle taniscaini bilmeden suan itüde falan okuyo olabilir...yani olabilir tabi yada nebilim belki de tam da suan bi kizdan hoslaniyo olabilir,ama sonucta benim olcak.
Iyice sacmaladim ama sacmalamaya ihtiyacim var.
Cünkü ben birakmazsam yakinda "bu böyle gitmiyoo biz konusmayalim senle konustukca daha cok üzülüyorum" falan dicek benim yine sartellerim atcak.
Sartellerim attiginda yaptiklarimdan sorumlu degilim.cidden ama.
Ama onu unutabilitem var bunu kendimde görüyorum :D
yapabilirim basarabilirim hihihuhhuhu.
Yarin bigün ben cok seviyorum bikbikbik dersem agzima carpin yemin ederim beyinsizin tekiyim cünkü.

4 yorum:

  1. her koşulda çarpıyorsak seni,seve seve :)

    cherry bikbikledi :D

    YanıtlaSil
  2. hemen atla maydonoz.sen carpamazsin gerizekali ben senin kadar suursuz diilim daha

    YanıtlaSil
  3. itiniyla çarpılır, fiziksel temasa gerek yok dimi :)

    YanıtlaSil
  4. ne merakliymissiniz carpmaya yaa:D

    YanıtlaSil