30 Ekim 2011 Pazar

belli etmeden kopan birseyler var aslinda

Ya hani dersin ki tamam bitti
Bu sefer bitti konusmicaz bak görmüyo musun zaten cevap da vermiyo
Hani vazgeciyosun tam diyosun ki,tamam artik buna da alismaliyim.
Hani bi sürec vardir,ayaginin yerden kesildigi herkes sana dur isareti yapar da kimseyi görmezsin
Hai derler ki bak bosuna ucuyorum sanma yere bi cakilcan sonra yine bize gelcen dert yanmaya
Yok diyosun bu sefer farkli bu sefer baska
Nah farkli
Aliyosun babayi oturuyosun assa agliyosun yine dinliyosun en fena sarkilari isigi acmiyosun tribe bagliyosun yemek yiyosun da ne yedigini anlamiyosun
Nefes aliyosun da nefes aldiginin da farkinda degilsin
Sonra o domuz gibi geri geliyor mesaja cevap veriyo sonra sana hak veriyorum diyo,sözde acayip cok ilgilenmeye basliyo
Senin gercekten o anda onunla konusasin gelmiyo...yani icinden gelmiyo eskiden icinden ona nasil sarilmak birakmamak gelmisse simdi de onunla konusmak icinden gelmiyo
Konusmayalim biz bugün diyosun
Ne dicek tamam dicek tabi
Affet beni diyo zamanla affetircem kendimi diyo
Hani bazi seyler biter yiter gider ya icimizden kopar
Onlar kopartir
Iste birsey koptu
Ama git diyemiyorum
"senin ne zaman konusup ne zaman böyle olucagini düsünmektense hic konusmayalim" diye yazdim
yolla'ya gitmedi elim gitmedi...
sildim ben de.
bizim agzimiza kim siciyosa o hep en iyisi ya
bu sefer de ben onun agzina sicmak istiyorum
sonra nolur artik bilmiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder