7 Ekim 2011 Cuma

bak onun kizina....

18ime gelmisim sene olmus 2011 annem hala birilerinin cocuguyla beni kiyaslamadan duramiyo..yok kadin yapamiyo yani
Simdi ki olayimiz xx'in kizi tip istedi ilk sonra yok eczacilik olsun dedi sinava girdi cikti ben sanirim 2.defa hazirlanicam dedi,buraya kadar herkese normal dimi durum?Ama buranin sinav sistemi ilk giriste bir tipti eczacilikti bunun gibi seylere bile gayet kolay..yani calisirsan zekiysen kolay.
Ben senelerce anneme al o senin kizin olsun tribi yaptim,e cünkü senelerdir bak o böyle de söyle de bitmiyor bitürlü
Aslinda hersey bu gerizekali kizin gidip meslek lisesi secmesiyle basladi ama bu meslek lisesi de fen agirlikli hemsireler falanlar fistanlar oluyosun bu okula gidince paso kimya fizik biyoloji falan görüyosun
Annemin tek bi hayali vardi o da benim tipla ilgili bisey okumam..e tabi bu hayalini ben cok önceden yiktigim icin hep bu kizi göstererek ona bak o yapiyo sen gerizekalisin sen tiba gitmicen diyodu.
Aslinda bence o da gayet iyi biliyodu her tip istemeyen bireyin gerizekali olmadigini ama sözde gaz verecek.
Gazi yandan verdi herhalde hic tip düsüncem olmadi:D:D
Neyse bu kiz kazanamadi ya simdi...Suanki konumuz ise (ay kizin ismi cüce olsun zaten minnacik bisey)
"Bak cüce hic ders calismadi universiteyi kazanamadi sen calis"

Saclarimi yolmama cildirmama delirmeme fittirmama az kaldi bebeklerim.
Hayir ben burda araliktaki sinava hazirlaniyorum o hala bana burdaki sinava hazirlan diyo ki sinav mayista araliktan sonra calismaya baslasam yetisiyor.
Hey allahim.
Biirii beni bu anneden kurtarsin
Amin

2 yorum:

  1. O anneye can kurban! Değerini 2 yıla kalmaz anlarsın,öpüyorum anneciğini.

    YanıtlaSil
  2. orasi öyleee ama delirtiyo yeaa.soylerim:P

    YanıtlaSil