12 Ekim 2011 Çarşamba

Baklavanin üstüne salatalik tursusu yemek gibi

Ya dün öylesine eskiden yazdiklarimi okurken birzamanlar biri dadanmisti buraya mersin diyodu asildin diyodu seni sevdim sen gittin baskasini sectin falan benim hic aklima isim gelmiyodu,sonra formspringe gecip sen avusturyada mutlu degilsin dedi iyice sicti sivaladi hayir avusturya n'alaka?

Neyse ben bunlari okurken formspring kismi aklima gelmedi,asildin,gittin,sevdim kelimeleri canlaniyor kafamda..sonra artislik yapma diyor bana..lan dedim bu acaba acaba?japon olmasin lan?
Blogu kitledim bigüzel gittim japona sordum,hayir sanki yazsa evet bendim dicek:D yoo dedi.

Simdi aklina blogu düsürdüm düsünsenize belki bunu okuyo.
Adam arastirmaci gazeteci falan olmaliymis bazen sildigim twitlere cevap veriyo cok tirsiyorum lan.

Bir de artik icimden ne geliyosa yazamiyorum twittera!Ne yazsam okuyor yahu napayim??

Dün saatlerce ikimizde bilgisayar basindaydik bi skypea gir konusalim demedi,bozulmadim ama uyuz oldum hayir dese bile hayir dicektim pisligine ama deseydi iyiydi
Cok tuhaf mahlukatlariz varya..
Bu simdi parti hazirliyo onun ugrasinda ben nasil sinirleniyorum ama!!
Mesela sevgili olsak nasil bi hal alirim cidden tahmin edemiyorum.
zaten büyük ihtimalle onla sevgili olmicaz ama artik nolcaksa olsun kafasindayim nebilim cok garip gelgitlerim oluyo,bi an diyorum ki o da arkadaslarida izmirin kizlari da herseyide cani cehenneme surda 6 7 ayin kaldi mal misin diyorum
Bir de aradan 1bucuk ay gecti ya ne hissettigimi unuttum arkadas zaten unutmam bile süphe uyandiriyor bende hayir diyorum madem bugün dese ki ben bi kizdan hoslaniyorum senle böyle uzaktan uzaktan kasiyo felan cok koyar ama ben desem ki ayrilalim iste yapamiyorum diye,sanirim unutabilirim nebilim öyle geliyo ama durum iyiyken bi mallik yapmak istemiyorum.
Ya sonra bi an geliyo böyle onun yanindayken ne bicim mutlu oldugumu hatirliyorum cok özlüyorum yaaa bi an önce gorebilsem diyorum.
Cok sacma bi insan oldum ciktim yemin ederim varya karsima cikan bütün dengesiz erkeklere sayip söverken iyiydi ama ben dengesiz oldugumda kendime sövemiyorum ayricalik yapiyorum hahahaha

Bu da dipnot:

Evren karsina cok sempatik yakisikli zeki seni cok seven deger veren asla aldatmicak olan guven veren mükemmel bi varlik cikardi sen aaaaaaaaa ama bisey eksik o da enerjiii!! dedin ya sonra bu cocukla habire oynadin dengesini bozdun ya,al sana bundan kesin elektrik alirsin bu da senin bi güzel agzina sicar diyip yolladigi ilk erkekten 3 sene sonra aa aslinda hoslaniyorum demenle baslayan evrenin senin agzina sicma yöntemidir ezgicimm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder