22 Eylül 2011 Perşembe

Tavana bakip hayal kuruyorum

Istedigin kisi istedigin an yaninda degilse
Kaybettin.
Bu oyunu,bu aski sen basindan kaybettin
Sen basladigini sandigin an bitti aslinda.
Hadi kabul et cok iyi biliyorsun bi evreleri
Neden inkar ediyorsun?
Duyduklarin cok tanidik sana,hadi ama yapma böyle
Böyle olucagini cok ama cok iyi biliyodun...Birkac mutlu hafta
Birkac güzel ani
Elinde kalan bunlar
Birde koca bi bosluk koca bi bokluk koca bi hiclik
Yaninda olabileyim istiyorum...Niye o kadar az sarildim ki ona?!
O konussun diye bekledigim sacma günlerimin birinde sarhoslugumu kullanarak niye daha cok sarilmadim
Sanki uzansam,gözümü kapasam ordayim yine,yanimda o
Gözümü aciyorum
Baska bir ülke baka bir sehir
Yatakta uzanmis tavana bakiyorum
Evet bunu bu aralar baya sklikla yapiyorum
Tavani izleyince icim huzur falan dolmuyo
Onu görücegim güne ne kadar kaldi acaba diye bi sayiyorum
Gözüme cok geliyo
Cok fazla gün
Cok fazla ay
Belki suan biyerden biyere gidiyo bi arkadasiyla ya da ne bilim uzanmis tv izliyo belki ders calisiyo
Ben de oturmus bunu yaziyorum
Uzakliklar gözde bu kadar büyür mü?Zaman gecmez mi?
Gercekten kimse kimseyi beklemez mi?
Yok mu bir umut?
Kücük de olsa..
Ben neden herkesi cok cabuk cok erken kaybediyorum?
Elimin icinden akip gidiyor hersey...
Muslugu acmisim suyun akisini izliyo gibiyim
Muslugu kapamak elimde ama yapamiyorum
Ama artik elimde degil
Cünkü fazlasiyla seviyorum

2 yorum:

  1. Kaybetmiyorsun. Sadece zamanlama hatası. Sen 20li yaşlara geldiğinde "Ohoo şunla şunla çıktım demek yerine,2 yıldır şununla çıkıyorum." diyenlerden olacaksın. Eminim,boşuna dememişler; "Bir şey olmuyorsa daha iyisi olacağındır." diye. Bak ben de inanıyorum artık buna,sabırla yeni enişteyi bekleyelim,2012 bizim senemiz kuzum unutma :)

    YanıtlaSil
  2. yeni olmasin o olsun!!!!

    YanıtlaSil