13 Eylül 2011 Salı

Havaalani-1

"O olmasa bile yine uzulucem cünkü ömrümün cogunu birilerini arkamda birakarak gecirdim.Istemeye istemeye..Zaman hep aleyhimde isledi,unutuldum,ama unutmadim.Ben hicbirini tam unutamadim her bahanelerini hatirliyorum.Cünkü hepsi ayniydi,cünkü herkes cok hakliydi..Ben sadece kabullenemiyorum..?Canim yaniyo ve bunun sebebi benken,durumumken,hayatimken suclicak baska birini ariyorum.Ama bu sefer herkes masum.Bu sefer ne farkli ki?Onu da 2 3 sene önce sevseydim o da onlarin dedigini derdi,suan tek fark sadece 10 ay olmasi..katlanilabilir mi peki?Bunu yasayip görücez."

4 yorum:

  1. katlanılır suların en ezgisi seviyorsa kalp kimseyi görmez gözü bekler o kavuşma anını bekler ama acır acımasın kalbin acıtma nolur tinkerın üzülür

    YanıtlaSil
  2. tinkerim benimm:) bakicaz artik umarim büyü bozulmaz:)cunku böyle cok guzeeel hersey fazla guzel:) veee o guzel gunler senin icin de cok yakinda!!

    YanıtlaSil
  3. benim dilim yandı bikere bende iyi olma yolund ailerlemeye çalışıyorum iyi olucam ve iyi olucaz mutu olucaz hakedene açıcaz kalbimiz ezgilerin en ezgisi suların en berrağı

    YanıtlaSil
  4. ohoo bunu kac kere daha dicez.yine sevdiginde butun ezberin bozuluyooo perilerin en tatlisii en iyi niyetlisi:)bunu sen de biliyosuuuun

    YanıtlaSil