30 Eylül 2011 Cuma

bu dünyada bir beyaz atli prens gercegi var!

Artik sevgilileri tekrar sacma bulduguma göre,özüme dönmüüslügün sevinci sardi her bi yanimi
Bi de gercekten bitiyo mu?bana mi öyle geliyo?sorulari yankilaniyo kafamda...
Icimdeki firtinadan bahsediyorum.
Her yiten biten askin üstüne bir bardak soguk su icmek aliskanlik haline geldi
Bakalim bunun üstüne ne zaman icicem.
Heycanla bekliyoruz.
Kendi kendime yaptigim hatalar...Kendi kendimin agzina siciyorum aslinda benim derdim bir baskasi degil.Kendimle olan sorunlarimi cözsem belki gercekten baska birini hayatimin icine sokabilirim.
Ama su hayatta ne kadar güvenilmemesi gereken insan varsa ben gözüm kapali güvendigim icin
Artik kelek mi degil mi ayrimadan kayirmadan.
Direk güvenmiyorum
Hic sans vermiyorum
Hem zaten beyaz atli prens gelince hissederiz dimi?
Evet hala bi beyaz atli prensimin olduguna ve bigün gercekten karsima cikicagina inaniyorum ben.
Hemde hic kurba öpmeden.

9 yorum:

  1. "Kendimle olan sorunlarimi cözsem belki gercekten baska birini hayatimin icine sokabilirim."

    İşte bu kuzu,ben de inanıyorum.Kurbağalardan uzak ve mutlu. En önemlisi huzurlu!

    YanıtlaSil
  2. bilmiyorum iste icimdeki bu cozulmeyen seyler bi aciklik kazansa of:S
    neyse birgün mutlu oluruz herhalde?

    YanıtlaSil
  3. Oluruz oluruz,bu sene bizim senemiz :)

    YanıtlaSil
  4. bence atlı falan bekleme :) mazallah çok bekleyebilirsin :)

    YanıtlaSil
  5. hahahaahah o sadece lafin geregi.yani öyle bisey olmicagini bende biliyorum!:D

    YanıtlaSil
  6. Umutsuz ev kadınlarına aday mısın sen ed?
    hayalhanem lütfen pozitif düşüncemizi engelleme :)

    YanıtlaSil
  7. ne umutsuz ev kadini ya prens diyorum mutluluk diyorum!:D

    YanıtlaSil
  8. bir de kurbağıyı öpme cesaretini gösteren prenses gerçeği var tabi.

    YanıtlaSil