13 Eylül 2011 Salı

Biteeer birgün biteeer elbet

Böyle icim bir garip.Bana ne onun gecmisinden,bana ne kac kiz sevmis,kac kiz ona sarilmis,öpmüs,dokunmus?
Neyim o benim,ben onun nesiyim?Uzaktayken zor,uzaktayken imkansiz.Sevmek güzel,özlemek zor.Yaninda degilim diye cezbediciyim onun icin,yoksa sevdiginden degil.Ben burda sevgimden ölürüm,ama o yasar.O yapar,biliyorum 1 ay sonra degisicek hersey.Biticek umutlar,hayaller.Onu sevmemek icin ondan nefret etmek istiyorum.Yok yok!Nefret de etmiyim,hic canim yanmasin istiyorum.Korkuyorum iste,yine kaybetmekten korkuyorum.Gidicek diye ödüm patliyo!Suan bosta simdi yalniz..Peki Izmire gidince?Hooop gelsin kizlar,gitsin kizlar..Daha agustosda ayrilmislar..Sence ne kadar gecti?Hep mükemmel bir iliski bitimininde buluyorum kendimi..Ooh teselliyi aldi simdi depresir yine acisi..aski..Beni seviyo musun diye sormadim,o da zaten böyle birsey hic demedi..Ben seni cok sevdim cok sevicem dedim.Basladi yine sizofrenliklerim..Hersey iyi gibiyken kötüyü ararim hep..Cünkü bende hic güzel birsey olmadi ki,olsa bile kisa sürer.Insanlar mutluyken ben susarim.tam da karsimdan iki sevgili gecerken onlari anlamaya baslamistim..Simdiye kadar sacma bulduklarim anlam kazanmisti,önlem kazanmisti...
Tam da böyle bir senede hemde en basinda olucak sey degil bu hissetiklerim...Aylarca beklersin,artik olmasa da olur simdi hele hic olmasin derken..Evren benle cok pis dalga geciyo

"-Ben gitmedim..
-Sen hic gelmedin!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder