7 Eylül 2011 Çarşamba

Bi insanin annesi,evinde cocugu oldugunu unutursa benden onun icin fedakarlik yapip hayatimin en guzel yillarini gecirecegim 4 yilin secimini onun icin degisitrmeye kalkmasin bence,yapmasin bunu,cunku cok sinirliyim.
Son 5 gundur biriktirdigim butun gozyasi damlaciklari birer birer yanagima süzülürken
Ben bütün sinirimi nefretimi öfkemi kinimi anneme kusmusken
Biliyorum onun yarisi sadece hayatimaydi diger yarisi buraya gelmemesi icindi
Resmen ayin sonunda gelicek
Bende hic gelme orda kal dedim
Annemi degil asil benim ona ihtiyacim var
Ama ona sarki yollamaktan baska bi olayim yok,olamiyo,olamaz
Su haftayi atlatsam 1 hafta once bugun onunlaydim vadelerini atlatsam sanirim düzelicem
Ama simdi ne okulda ne evde ne yolda,kafam hep onda
Sanki aglasam gelcekmis gibi
Hayat cidden beni siniyo
Ve inanin ben cok gücsüzüm
Notebookda 1saat 8.dk da kalmistik
devamini izlemicem
devamini yine senle busefer aramizda 200 m olmadan sana sarilarak senin kokunla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder