18 Eylül 2011 Pazar

bir insani sevmekten bikar mi ki insan

Ben demistim demekten nefret ediyorum
Kendi kendime konusuyorum artik,zira birisine anlatsam hep ayni seyler
Sadece dinleyin,yorum yapmayin istiyorum
Kendi tecrübelerinizi üzüntülerinizi icinize gömün ve benim mutlu olmami dileyin istiyorum
Ama biz insanlar benciliz...cok benciliz
Ayni durumlar basimiza gelmisse sonu kötü bitmisse ve birgün bir arkdasimiz ayni durumla farkli bir insanla karsimiza cikinca icindekileri anlatinca zehrimizi döküyoruz..kusuyoruz
Karsimizdakinin kalbini düsüncelerini önemsemiyoruz siklemiyoruz hic o kizin belki tek umudu o ya da ne bilim belki o da inanmiyo ama inanmak istiyo
Gelmicek,sevmicek,sevmiyo,ulasilmaz oldugun icin cekicisin
Hepsini siraliyosunuz ya...
O an katil olasim geliyo o an karsimdakini onu kendimi herkesi öldüresim

Abi sonra biraz zaman geciyo kendimden skliyorum halimden tavirlarimdan
Birseyin arasina mesafe girince mümkün degil düzelmiyo
Gökten Allah inse yine düzelmez
Bu askin allahi gelse yine bisey yapamaz
Sevmiceksin,gelmiceksin baskalari olucak biliyorum diyorum
Ben kendimi biliyorum,seni istiyorum diyo.
Sonra birgün gelicek
Cok üzgünüm le baslicak o cümle
Olmuyo bitti yle biticek
Baslamadan
Hayir en garibi
Günler geceler geciyor sen birini bekliyosun sevicek,düsünücek ama hickimse gelmiyo..günler geceler bitiyo yaz geliyo icine icine isliyo günes deniz kokusuyla huzur buluyosun gecmisinde ne varsa seni kirip üzen hepsini onariyosun,arada cok sevigin insanlarla bulusuyosun genel olarak mutlusun arada mutsuz..ama tamamen arkadaslarinin yaninda olmayisindan falan...
Günler geciyor ama bisekilde geciyo uyaniyosun uzaniyosun kahvalti yapiyosun denize giriyosun aksama kadar cikmiyosun sonra sahil boyu yürüyosun
Zaman geciyo yani
Tamam diyosun ya artik olmasa da olur asik olmak zaten cok can yakiyor hem olsam bile yine sar basa sar basa surda 9 ayim kalmis onu ders calisarak falan gecirim kimseyi kafaya takmamak lazim diyosun ya
Ha iste o an evrenin sana en büyük yamugu geliyo,diyo ki sen madem cok istiyodun al sana
Lan diyosun ki yok kalsin abi o kadar bekledim simdi mi yolladin
Sen bunu gormemezlikten de gelebilirsin bunu bikez daha yapmistin hem de ayni kisiydi hatirla.sklma diye yolladim karar senin sev yada eglen
Sevmicem diye basliyosun cümleye
cümle 17 gün sonra son buluyo
güzel günlerin 17 gün sonra bitiyo
geriye annenden gelen tek bir soru
"Yoksa asik mi oldun?Lütfen oldum deme,yapma kizim lütfen"
Cevap veremiyosun lan o an cevap veremiyosun..gözün falan parliyo kabul edemiyosun
Onu her görüsünde sevmelimiyim sevgili olsak mi ben hep sarisin sevgilim olsun isterken bu kumral da ne ayak derken
Hah iste o an kendi kendine yapiyosun yaptigini önündeki 4 ayin anasini belliyosun geri kalan 5 ayin agzina siciyosun
Merak etmekten yoruluyosun sonra abi onu düsünmekten biktim diyosun
Bi bok yaptigin yok bi boka yaradigin yok
Ben yazmicam o yazsin o merak etsin o o o derken
ne oldu canim 2 gündür aklina gelmiyosun?
Sen bunlarin hepsini biliyodun ve dahasi icindeki diger akli basinda ezgi hep söyledi bunu sana
2 hafta her gün disardaydin daha az merak ettin daha az yandi canin tek kalinca ne bok yedin?
yine uyudun yine sustun
bak yine basladin yine mallastin
ve ben kendimden nefret ediyorum
onu sevmekten de biktim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder