24 Ağustos 2011 Çarşamba

ya böyle etrafima bakiyorum herkes birini bulmus salina salina denize inerken ben annemle gidiyorum.
aksam oluyo ben kulagimda kulakliklar hayallerimle dolu yürüyüs yaparken millet romantizm yapiyo el ele sahiller dalgalar yildizlar dolunay falan
ohh diyorum millet hayatini yasiyo lan

bana gelince kalaslar bana gelince odunlar
allahim beni siniyo musun?
karsima cikan bütün tipler bugün var yarin yok cinsten
garipler böyle gercekten sanirim benim istedigim sevgili adayi kitaplarda hayallerde rüyalarda kalmis cinsten.
icimdeki skntiyi hicbisey de almiyo cok igrenc.Keske bitse gitse su yaz ilk defa istiyorum böyle birsey..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder