16 Ağustos 2011 Salı

Size hikayeler getirdim..
Bugün tek basima bütün sahil boyu yürürken düsünücek heryerinde bir anim olan bütün sahilyolunda anilarimi hatirlicak cook zamanim oldu
Mesela gittim bi kayik gördüm,orda beni beklemisti arkadasiyla ben onu görmemistim önüme cikmisti falan cok tatliydi o ozaman cok iyidi cok iyi bakiyodu...yada ben onu öyle görüyodum.
Simdi o kadar nefret ediyorum ki iyi bile olsa iyiligini göremem.
Neyse mesela 3ümüz gondol adli sitenin icine girmistik (yazlik oda) gezmistik sonra oturmustuk arkadasi bizi yalniz birakmak istedikce yok yok otur diyodu..ibne miydi?yoo hayir.Ama garip..suan aklima gelince düsününce anlam veremiyorum,birgün konusursak bunu soriyim ahahaha
Hani bana asik olmaktan kaciniyomus ya herhalde oyuzden:D
Sonra gondola varmadan bi bank gördüm
baska bir "o" bu ama o da eski...ben zaten hic yeni birini kabul edemiyorum hep eskiler hep eskiler
neyse o orda bekliyodu icmisti
sonra sahile inmistik ordada iciyodu ama tek degildik bikac kisiydik.
Yazliga dönüste o sarilmisti birsey hissetmemistim.
Ama garip..
Simdi buraya yainca isim vermedigimden dolayi "o"lar karisiyo ama zaten benim anlatmak istediklerim farkli
Hayir anlaticak neyim kaldi ki?kim dinliyo?
Oturmus yine sikici bir yaz gununde balkonda onumde vantirator karsimda mekbuk
Mesela olayim ay isigiyla
denize buran yansimasiyla
olmayan sevgilime tribim var
Olucaksa simdi olmaliydi anliyosun degil mi?Ay isiginda oturmaliydik falan.
Annemle elimde sebze posteleriyle yürümemeliydim.
Oyüzden bazen cok kiziyorum..
Ama sen kendini sevmedikten sonra baska birinin seni sevmesini beklemek kadar aptalca birsey olmasa gerek.
Kendimi nasil sevicegimi bilmiyorum.Simdiye kadar herkesi hep cok sevdim bi kendimi sevemedim.
Disardan da zaten sevimsiz gözüküyorumdur.
Ufff.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder