25 Ağustos 2011 Perşembe

size bi sizofrenden haberler getirdim

öyle bi bayildim ki uyumusum ama nasil uyumusum heryerim uyusmusdu
rüyayla karisik gercekleri gördüm
son günlerde kimleri gördüysem onlar vardi
bikac gün icinde gelicek kac kisi varsa onlar vardi
su son 4 gündür evden cikmayan ben busefer eve cikmiyodum her normal yaz dönemi gibi
sonra
bi odadaydim
onun kücüklügünü kardesinin kücüklügünü izliyoduk
ben yatagin ucunda ilk oturuyodum yenik düstüm uykuma uzandim
sonra biraz gecti
karnimda basi
kolum onu sarilmis
ben mutlu o mutlu
rüya oldugunu anladim ama rüyamdada uyuyodum
rüyamin icinde rüya görüyodum
sonra uyandim günes yer degstirmisti yüzüme vuruyodu cok sicakti susamistim
belki ondan mesaj gelmistir belk özlemistir diye telefona baktim mesaj yok
suyumu ictim
bunu yaziyorum
yayinladiktan sonra da geri uyumaya gidicem
bari rüyamda bi gidim mutlu olim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder