8 Ağustos 2011 Pazartesi

Ona baktikca mutsuzlugumu görüyorum,buyüzden hep kaciyorum.Aslinda ondan degil kendi mutsuzlugumdan 3 sene önceki malligimdan kaciyorum.
Sinirim ona degil kendime,kendi salakligima safligima bi zamanlar beni bu kadar üzmesine izin vermeme...Piskin piskin gülümsemiyormu ama!Agzinin ortasina birtane patlaticaksin!Mal mal bakislarina sinirim,ben kactikca karsima cikmasina,yolumu degistirsem bile karsima cikmasina
Anlamiyorum bu hayatin bana hahahahah mutlulugu bulamicaksin bak bak o mutlu mesut sen hala ona sinir oluyosun pis ezik demesi mi nedir ?
Aynadaki kendimle celisiyorum.
Ne istedigimi de bilmiyorum ki...Sadece mutlu olmak aslinda hayalim.
Mutlu olmaktan kastim biriyle mutlu olmak....dün gece bastan sona kadar bütün "ask hayatimi" gözden gecirdik,3 kisinin adi öne cikiyo..1tanesini elimden hep birileri aldi digeri de yalanlariyla bahaneleriyle gitti...ilki ise ilkti yahu onu hala cok seviyorum arkadas olarak..
Etrafimdaki herkes bu konudan yakiniyor kimsenin ask hayati düzgün degil.
Ama onlarin düzgün olmayan bi ask hayatlari var karsilikli olan
Ben kendi kendime yasiyorum asklarimi kendi kendime yasiyorum acimi yasimi kendi kendime tutuyorum diger taraf bilmiyo,yada biliyo ama susuyo.
Biri seni seviyosa onun sevgisini niye kullanirlar ki?hadikullandilar ama niye hep?
Sanki biri olabilirmis gibi geliyo
Ama korkuyorum ki..yine ayni sey olursa?busefer kendi kendimi düstügüm cukurdan kaldirmaya gücüm yetmeyebilir
off

2 yorum:

  1. ya bu kadar önemli mi bu aşk mevzusu. aşksız bir hayat ta bence düşünüleilir. olacağı varsa kendiliğinden olur, olmazsa da böylesi daha hayırlıymış deyip geçmek lazım kanaatindeyim :)

    YanıtlaSil
  2. ben zaten hayirlisi buymus diye diye bi hal oldumki..

    YanıtlaSil