18 Ağustos 2011 Perşembe

meraba ben flörtöz ezgi

Bugün kicimda pireler ucustura ucustura saat 2bucuga kadar uyumanin mutluluguyla size acmali börekli zeytinli colali iyi günlerr diliyorumm

Rüyamda o kadar karisik seyler gördümki rüyayi görerken bile rüya oldugunu biliyordum,hani bazi rüyalari anlatirken biyerlerin acik yatmissin derler ya ha iste aynen öyle
en son ne alakaysa amerikan askerlerle kankaydim ve onlara katiliyordum ki kapi falan caldi birden ses oldu bende yari bir sekilde uyandim
Ondan önce bi rüya gördüm cok yakin oldugum bir kizin sevgilisiyle sevgili olmustuk cocuk bana evlenme teklifi ediyodu biz tap öpüsürken kiz geliyordu falan cocuk buna geri dönüyordu ama kiz nezaman yok olsa cocuk bana geri dönüyodu falan
yokyok kesin biyerim acik uyudum:D

bide bu blogu kapatmayi düsünüyorum malum bunu herkes cok kolayca bulabilir ulasabilir ki bu en son istedigim sey.
Yazmaya yine devam edicem sadece farkli bi nickle onun adina twitterda acicam bakalim ordan kimler bulabilcek beni:)

Birde sey var
ii sey nasil söyliyim
Ask hayatim o kadar bos ve beles ki anaokul arkadasim var birtane böyle uzamis biraz tatli olmus falan onu görüyorum hep denizde annesiyle giriyo bende annemle giriyorum denizde sohbet ediyoruz falan
Ilk beni gördügünde cok komikti
ben adanadan dönmüstüm sacim fönlüydü annem sile bezimsi biseyler almis pestemal gibi bisey cok seker onu aldim böyle elbise gibi bisey yaptim cok havali durdu gozluk falan ben salina salina yürüyodum
onlari gördük ben görmemezlikten geldim:D
annem durdu bende durdum cocuk beni görünce -sok-
gercekten ama bi 20 sn falan sadece bana bakti ve konusamadi:D
tipik uzun zamandir görmeyenlerin muhabbeti-uzamissin-
sonra gel bi öpim dedi sarildi öptü falan ahahahahahaah
konustuk biraz sonra ben annemle denize girdim oda bizi izledi:p
hohohohohohohohho
baska bigün yine denize girdik onlarda denizdelerdi baya sohbet ettik
oda eti pek sevmezmis eti et olarak yermis sebzeye bayilirmiss zeytinyagli yemekleri cok severmis
baliktanda pek hoslanmiyo
annem annesi falan konusurken aa bende diyorum sonra bisey cikiyo busefer o da aa bende diyo
öyle herseyimiz ayni
ama tabi bu denizden denize bi flört olarak kalmalii bebislerim
bide cok zeki
1600üncü olmus üniversite sinavinda tek tercihle cukurova tip
o lalalalala
öyle yani bunlari hep kenara koyuyorum 5 6 sene sonra evde kalirsam hepsini tekrar koydugum yerlerinden cikaricam
ha diceksiniz ki ya sevgilisi varsa?
olsun lan benden önemli mi?!
hadi bu kiz güneslenmeye gideeerrr

BEN BU YAZ BRONZLASMAAAAAKK KENDIMLE UZLASMAAAAKKKK YER YER YOZLASSMAAAKK UZAKLASMAAAKK ISTIYORUUUUUUUUMMMMMM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder