17 Ağustos 2011 Çarşamba

Hello
Burda hic bu kadar sklcagm bunalcagm aklima gelmezdi dün saat 11de falan kitap okurken sizmisim
Ben ben ki amipken bile assa inen kiz suan evden cikmiyorum bi ogleden sonra denize gidiyorum annemle olayim bu.
Sevgilim olsa varyaa anca bukaadar olur evden falan cikmiyorum tam hepsinin isine gelicek bisey.

Neyse ben biri var saniyordum o yokmus aslinda yani söyle,
Herkese romantik bana gelince kalas bana gelince odun bana gelince öküz
Uzaktayken pek bi balliyim pek bi tatliyim
Ben burdayim diye mesaj atinca beyimizin smsi yok
Baskasi atinca cvp aninda

Valla su dünyada kendime göre birini bulursam ki sanmiyorumm!
Artik kurban mi keserim baklava mi dagitirim naaparim bilmiyorum
Millet cocugu universiteyi kazaninca tatli dagitir benimkiler yakinda sevgilim oursa dagitcaklar
Öyle yani simdiden belli
anne ben evde kalcam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder