6 Ağustos 2011 Cumartesi

eski asklar eski pismanliklar eski yalvarislar umutlar hayaller vaatler yalanlar inanclar aglamalar sabahlar geceler mutsuzluklar krizler uykular uyanmamalar ilaclar.meraba tanisirim bu yalnizlik.
canimi o kadar acittin hayatimi o kadar sikmissin ki suan balkondaki o haline bakip sadece niye diyorum.
nasil diyorum nasil bu kadar serefsiz birini sevebilmisim nasil bir ibneymissin?
hayir suan senin icin gozlerim doldu saniyosan yaniliyosun!
seni her gordugumde denizde bogmak istiyorum
o mutsuz 1 yilima uyumadigim koca bi agustosa hepsine yaniyorum!
sevgimi sana olan zaafimi kullanmana lanet okuyorum!
nasil biriydin ki sen sevgimi kullaniyodun.
yalniz kalinca hep ama hep bana kosuyodun.
sonra ben seni istemeyince.aslinda istiyodum varya essek gibi hayvanlar gibi istiyodum beni sev diye ölebilirdim.
sen bikere yanlislikla sus yazcakken ss yazmistin
sen bidaha yazana kdr o 5 sn icinde ben acaba seni seviyorum 'un kisaltmasi mi diye düsündüm biraz sevindim diger yandan yalnis yazmistir dedim
sonra dogum gunumden bi gün önce sevgilinle olan fotografinla dogum gunumu kutlamistin
o an öldürseydin daha az acirdi
bak yine aklima geldi yine gozum doldu
adini her duydugumda icimi nefret kapliyo bildigin seni öldürmek istiyorum
cok igrencsin acayip kötüsün
picsin
serefsizsin
ibnesin
umarim kararttigin günlerim intikamlarini almislardir yada alicaklardir.
cünkü bu böyle kalmaz!
kac defa intikamimi aldim senden intikam almaya doyamiyorum!
defol git artik 100 m yakinima gelme ayni sitede bulunmayalim!
carpaz bakonda oturma
denizde yanimdan gecerken okuz gibi bakma
cafede otururken dönüp dönüp bakma
yolda karsilascakken ben bir bloga girip saklancakken beni izleme
yoluma cikma!

1 yorum:

  1. biri canını fena yakmı. ama üzülme, etme bulma dünyası. sana yaptıklarından ötürü ya aynısı başına gelecek ya da daha fenası olacak.

    YanıtlaSil