16 Ağustos 2011 Salı

bugun cocuklugumun gectigi yazliga gittim.sallanirken betona uctugum salincagi gördüm,balkonundan laf attigim eski evimizi bisikletimle asindirdigim site girisini.misirci amcalarin gectigi kumsali.cocuklugumun gectigi kumsal,cocuklugumun gectigi yazlik,orda büyüdüm,sonra eski evimizde oturan malin biri kime bakmistiniz dedi.mal yaaaa o evde ilk biz oturduk lan diyemedim.icim acidi.annem manyak dedi.sonra gittik zaten.
garip duygular besliyorum oraya karsi,o kadar havuzuna girerdik,havuzu yikmislar yol yapmislar oraya icim burkuldu böyle üzüldüm gözüm doldu.
insanin büyümesi,büyürken hep biyerleri terkediyo olmasi arkasinda yerler hatiralar sevincler hayal kirikliklari birakiyo olmasi...hayatin ta kendisinin özeti...ama insanin ici aciyo söyle arkasina dönüp baktiginda...
cok eski bi sen cok eski hayaller.
o zaman tek hayalim babama kavusmak falandi ogun misirimi nasil yesem di
evin sincabi gibi dolasirmisim ortalikta.
o igrenc kizin sacini taradigi balkonda az uyumadim ben annem az okey oynamamistr orda
o salonda az pispislanmadim.
gercekten hayat cok garip
ve yanindan herkesi alip götürüyo
cok acimasiz....senin ne hissetigini düsünmüyo hayat bunu takmiyo.
Ve sen yine arkanda umutlar hayaller anilar hüzünler birakarak yeni bir yol yeni bir liman yeni bir nefes ariyosun...eski boynu bükük cocuklar gibi sadece sana el salliyo...
ama arkan dönük
görmüyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder