14 Ağustos 2011 Pazar

benim annem manyak
benim annem hasta
herkesin annesi melek benimki cazgir benimki israrci benimki cildirmis

bakin simdi ben 2 ay ingilterede arada hoppidi hoppidi arada ufpuf bisekilde gecirdim günleri
bekledim buraya gelip "eglencem" dedim.
"nah" varya el hareketiyle gosterilen,ha iste hayat bana onu cekti
geldim iste in ve cin ve top
onlar bile yok lan! onlar bile sikilmis gitmisler
hahah.
neyse
kimse yok burcu vardi ama o da depresyonda inmiyodu
depresyon bulasici bi hastalik

sonra ben adanaya gittim cok eglendim geldim diger gün susanogluna cocukluk arkadasimin yanina gidicem
annem duygu sömürüsü yapti
yok ist eben yalniz kalicam yok ben napicam yok senin icin burdayim
bende kaldim
ama bunaliyorum
dün bi arkadasim vardi onunla bulusurum die msj attim arada sacimi fönlüyorum
mersinden gelcem dedi
timam dedim sacimi yaptim
telefonumun sarji biticek takim gelim dedi
tamam dedim citcitlari taktim
geldim dedi
aaa dedim bizim siteye mi geldin
(makyajimi da yaptim)
yoo dedi ben yarin sabah yazliga gecicem mersindeyim hala dedi.
ben sok.ben göt.ben bok.
bihter gibi ede ful makyaj saclar yapili oturdum.
sonra bugün geldi denize girdik havuza girdik
eve geldim yine sikildm
annem yürüyelim dedi icimden gelmedi lan zaten sinirliyim kadina onun yüzünden suan susanoglunda beachclubda kopamiyorum.
sonra 3 saat yok iste gelirken böyle olcagini biliyodun dedi
israr etti gelmedim
israr etti tvyi kapatti
geri actim
sonra bidaha sonra bidaha
gerizekali
sonra kendini kaybetti gozleri falan döndü benle konusmicakmis
cokda umrumda zaten
neyse öyle kavga ettik sen nasilsa assa inmicen dedi aldi anahtarlari evide kilitledi
manyakmi lan bu? diyo sanki ordan birileri
evet lan!
neyse öyle yani bende oturdum bunu yaziyorum cunku hala cok sikiliyorum ve budapesteyi özledim lan
o degilde adanaya gideydim iyidi
off lan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder