9 Temmuz 2011 Cumartesi

Tek bir anim yok ki

peki o sahilleeer unutulur muu? ya ben sahilde hep agladim ama hep agladim hep birileri hayatimin icine sicti bende gittim sahile agladim sonra hep ayyaslar vardi orda laf attilar.
Hic romantik bi öykü degil,zaten hayatimi kitap yapsak ben bile almam.
Cok banal lan,hep ayni sey oluyo
Biri geliyo,kalmadan gidiyo hayir yani ne bu acele?daha karpuz kesicektiik?
Hatirlancak tek biri yok o kadar degersizler ki
Unutulmamali dedigim tek bi günüm yok kimseyle,o kadar bos.
Bos insanlarla ici dolu hayaller kuramazsin diye yazmis arkadasim,cok dogru
E sonra kimse yok ki abi hayatimda niye yok diye soruyorum sormuyorum degil ama garip yani cidden olmuyo hic olmuyo üstümde bi lanet mi var artik gercekten anlamiyorum.
Hic normal duzgun bi iliskim daha dogrusu iliski adini verebilicegim biseyim olmadigi icin aslinda sevgilim olsa neler yapmali neler yapmamali falan hic bilmiyorum.
Sevgilisi olup arkadaslarini unutan akadaslarima cok kiziyorum icten ice triplere giriyorum.
Sonra kendi kendime girdigim tripten kendi kendime cikiyorum.
Belki benimde sevgilim olsa bende onlar gibi mallascam ama hic olmadigi icin hep sorguluyorum hep gözlemliyorum.
Ama bi boka yaramiyo iste.hala yalnizim.
Cidden bazen cok istiyorum sevgilim olsa diyorum,ama herhangi biri olmamali.
Belki de buyüzdendir olmayisi bilmiyorum ama ...
Cümlelerim bile yarim kaliyo ya herseyim kaliyo
heveslerim hep kursagimda kaliyo.
Iyi geceler diye mesaj atcak bi sevgilim olsun uyandigimda onun mesajini okuyo olim istiyorum ya
Basit seyler istiyorum
Ama basit bir insan olsun istemiyorum cidden cok biktim
Hic mi dogru duzgun birisi bulmaz ki beni ya?Ben aramayi biraktim birsey yaptigim yok pasifim.
Of ya icim böyle cok dolu ama hep gülümsüyorum hep gülüyorum.
Ama sonra yine basa sariyorum yine basa sariyorum.
Hep tökezledim hep hata yaptim hep üzüldüm.
Biri gelse de bu korkularimi yensem biri olsa da sonunda bende evet aradigim bu ya da mutluyum artik diyebileyim.
Lütfen ya lütfen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder