25 Temmuz 2011 Pazartesi

londra macerasi sona erdi

günaydin son günüm mutlu günüm,

Evet maceramin,sinanmamin,eglencemin sonuna geldim.Simdilik bu kadar ikinci gelisim ne kadar uzu sürer bilemiyorum.
Burasi cok güzel kaldigim ev cok sicak herkes cok iyi
Bu ülke mükemmel her sokagi beni icine cekiyor
Ama nafile,bi sehri guzel kilan icinde sevdiklerinin olmasiymis.
Ben bu sehirde birtek sevdiklerimi özledim...
Biraz hayati ögrendim yalniz kalinca nasil oluyo onu gördüm.
Yalnizlik cokigrenc.
Artik kendi ayaklarimin üstünde durabilirim,bunu basardim kendime bunu kanitladim sonra baskalarina...Artik önümü daha net görebiliyorum.
Yolum uzun zorlu ve engellerle dolu...
Ama olsun basarabilirim,basarmaliyim,basarmak zorundayim.
Bugün aksam ucagim var 2 gün sonrada istanbula :)
Millet icin yaz bitmisken benim icin yeni basliyor olusu biraz sinir bozucu.
Bye Bye London!:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder