2 Temmuz 2011 Cumartesi

Kisa kisa kesit kesit

slm

Dün arkadasimla bulusmaya giderken malak aradi iptal ettigini aramayi unuttugunu söyledi
tren istasyonunda dogru tren duragini ararken merdivenden cikarken kayip düstüm bas ayak parmadigimin derisi ikiye ayrildi
Ilk kücük bi kesik sandim takmadim pecete ararken yere baktigimd akan gölü gördüm,oha dedim bu kan benim o miik parmagimdan nasil geliyo?Sonra kizin biri bana 1 paket pecete verdi de bisekilde idare ettim,ayagimi sarmak icinmerdivene oturduk kalktigimda diger kiz kaninin üstüne oturmussun dedi.HOP günüm cok kötü gecti!:(
Sabah uyandigimda tekrar kanamaya basladi tentülyot suruyorum simdide cok kasiniyo:(


Türkiyeye cok az kaldiii aslinda londra cok güzel

Her sabah starbucksdan gran caramel lattemi alip oxford streetde salina salina yürürken bi filmin basrol oyuncusuymusum gibi hissediyorum
Aslinda kendi filmimde bile figüran olmaktan cikamazken
Olsun cok havali oluyo.

Dün St james parka gidiyordum haritaya bakarken ordaki changeden calisan cocuk beni cagiriyomus haha gittim noluyo dedim sanirim kayboldun nereye gitmek istiyosun dedi sonrada bigüzel kestirme yolu anlatti
cok sevindim.

Ördeklerin karsisina oturup biraz meyve biraz sandvic yemek cok eglenceli,her ne kadar bunu tek basima yapiyo olsamda.

Sonra belki beyaz atli prens beni burda bulur diye oturdum 1 saat sadece gelen geceni izledim
Ama beyaz atli prens gelmedi,zaten bende ona gel dememistim,sadece beklemistim.

Canavar kuzenlerim ve anneleri sali günü 2 haftaligina tatile gidiyolar,cok iyi lan hep uyurum hihihho

Son olarak da
biri var
ama yok.
yani 2 senedir sanirim 2 sene olmustur hep ilgileniyo ama sikmadan,yormadan.
Böyle bikac ay susuyo biliyorum sadece derslerine konsantre sonra birden bir mesaj geliyo
cok seviniyorum.
Ama bu kadar.Gerisi olmuyo hissedemiyorum birsey
Keske hissetsem diye kendimi zorluyorum.
Cünkü o cok zeki cok anlayisli cok tatli konustukmu susmuyoruz cok güzel giyiniyo hersey hakkinda bir bilgisi var bir hedefi var ugraslari var köpekleri cok seviyo köpegide var o da cok tatli.
Siz söyliyin napim ki ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder