3 Temmuz 2011 Pazar

icimdeki ses susmak bilmiyor hep hevesimi kiriyo!

Askimdan acimdan ölmek istiyorum 3 sene önceki gibi.
Coook sevmek istiyorum yine aptalca saptalca guvenmek istiyorum.
Sonra mal misin kizim bu sene seni neler bekliyo unuttun herhalde diyorum.
Sonra diyorum ki tamam karsiliksiz olmasin
(cmkü ben aciyi seviyorum askin acisi bana tatli geliyor)
biri olsun oda seni sevsin diyorum
sonra icimdeki ben diyoki malsin herhalde su güne kadar seni seven olmadi simdi mi olucak aklin aliyomu bu dediklerini diyo
Niye olmasin ya niye olmasin bende insanim diyorum
Evet ama kizim biz senle konusmadik mi senin üstünde lanet var demedik mi ne bu heycan her yaz ayni seyleri yasatiyosun kendine bimadin mi oglum bi dur bi nefes al bi sakinles ne bu ask meraki?
Bende biraz mutlu olim istiyorum ya tamam simdi sen zaten mutlu degilmisin mal diceksin bende evet dicem ama biliyosun farkli bi mutluluk bu.Biri olsun onu gördükce gözlerim parlasin bunu hissedim yuzum kizarsin heycanlanim istiyorum diyorum.
Denedin ama olmadi biliyosun.Bence hic isteme sonra yine belani bulursun diyo hem zaten asik olucak biri yok allahtan cevrende olmasin diye de ekliyo.
Ne malum belki karsima cikar belki o da beni bekliyo? diyorum
Sen bu dediklerine inan öyle gel tartisalim diyo.
Yine beni icsesim yeniyo,bu kadar dogrucu davut olmasi icimi yakiyo ama hakli iste hakli!
Sarkilardaki asklara asik olmaktan öteye gidemiyorum,gidemem,gitmemeliyim.
Zaten kimse de yok.
Sevcek kimse de yok.
Artik sokakta cok yakisikli birini gördüümde heymasallaahh demekistemiyorum ya degismek istiyorum ama degisemiyorum.
Mesela ben birini sevdigimde kimseyi görmüyorum cok guzel kismetler geri ceviriyorum,
ama sevdigim insan bunun kiymetini bilemiyo sonra ben üzülüyorum o iplemiyo.
Bakin iste olucak olursa da bu olur yine :(
Tamam sustuk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder