23 Haziran 2011 Perşembe

Sevgi degil aski bekliyorum ben.

Sizi bilmem ama ben ask tesadufleri sever'i izlemek istedim ama turkiyede olmadigim icin izliyeemedim.Bugun hastaydim kursa gitmedim onu izliyim dedim iyi mi yaptim kötü mü yaptim bilmiyorum cünkü filmin son 30dksinda hep ama hep agladim.
Böyle filmler yapmayin ya...Herkesin hayati zaten boktan herkes zaten mutsuz niye yapiyolarki bunu bize?
Kendi adima konusim ozaman...ben cok etkilendim hala agliyorum ya..
Ya belkide pms donemi diyedir bilmiyorum ama...
En son bukadar nezaman aglamistim cidden hatirlamiyorum...böyle icten hickira hickira
Herhalde 2008 yaziydi...
Hayatin bize hep iyi ve kötü sürprizleri oluyor ya böyle...böylesi olmasin...
O kadar guzel bi senaryoki...hersey detayli düsünülmüs..
Kusura bakmayin cok sacmalicam.
Hani Özgür'ün babasi diyo ya ona ben anneni gördügümde evlenecegim kadin bu dedim diye her insanin karsisina cikmiyor diye.
Sonra onlarin bebeklik fotograflari mahalledeki olaylari.
Hem bizden hem degil.
O kadar güzel bi hikayeki...
Cidden var mi herkesin böyle diger yarisi?Böyle gec cikmalari hep olasi mi?Yoksa bu film diye mi böyle oldu?.
Oturmus yine ask icin agliyorum,ask yüzünden.
Bir insan icin birseyler hissetmeyeli o kadar uzunzaman oldu ki nasil birseydi hatirlamiyorum.
Hastalik gibi...hasta olana kadar o hissi o hastaligi o agriyi aciyi unutursun ama hasta oldugun an pasa pasa hatirlarsin.
Ben ne zaman hatirlarim orasi mechul ama
ben aslinda gercekten o diger yarimi ariyorum,bekliyorum.
Artik aramiyorum cunku zaten nerde bulunur aranir bilmiyorum.
zaten ararsam hic gelmezmis,öyle diyo hikayeler,yasamislar,görmüsler.
Ben sadece ve sadece oturmus simdi size sacmaliklarimi okutuyorum.
Yani bir nevi duruyorum,bisey yapmiyorum.
Ve aslinda uzaktan bakilinca insanlarin öyargilari var bana karsi.
Bilmiyorum belkide kirilmamak icin tuttugum kabugun gerisini göremiyolar.
O kaugu nezaman kirsam hep cok canim yaniyo ama..kiramam o kabugu.
Bir yerde biri var,adini bilmiyorum,yasi kac bilmiyorum,belkide onu tanimiyorum,nezaman nerde dogdu hic bir fikrim yok,suan nerde oda mechul.
Ama birgün gelicek,yani gelmeli,cünkü ben onu cok seviyorum ona asigim ve sadece ama sadece onu bekliyorum,onun sahtelerini degil.
Daha zaman var,yani umarim,sanirim onu da bilmiyorum yarin ne olur bilmiyorum ama.
O zaman azaldi artik,ben beklerim.
Ama o gelsin.
Cünkü o tanimadigim insani ben cok özledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder