7 Haziran 2011 Salı

Selamin hello from Londra

Evet komiklik olsun diye ingilizce karisik turkce yazdim hani anliyin diye hava atcam ya londradayim falan hahahah.Ama bi sorun bana sorun!Evini ozledin mi diye....lan daha evden cikali 13saat oldu evimin kokusunu özledim yatagimi özledim elbise dolabimi özledim
Ama bi yandan bi görceksiniz burayi o kadar guzelkiii!Bikere Londraya yakin "kent"te oturuyomusuz,Bromley olur kendisi neyse cok korkuyodum abi buraya gelirken,durun anlatcam.
Bikere amcamda kaliyorum ama kendisi evli mutlu cocuklu ahaha:D neyse yani bi yenge olayi var ve kendisi rus kokuyodum hani nolur soguk davranir mi falan diye bi ara bize geldiler kalmaya falanda ama hani cok farkli suan ben 2 ayligina geldim sakkadanakk diye...onlar 5 gunlugune falan gelmislerdi...
Ama biliyomusunuz hic gerek yokmus korkmama kadin o kadar cana yakinki susmuyo abi susmuyo anlattiginin %75ini anliyorum gerisine kafa salliyorum lan kufur etse anlamasam ona da kafa sallicam o derece
Iki adet kuzenim var biriyle bugun tanistik cunku kendisi daha 1 yasinda :) ayyy cok tatli bi bebek ya baba tarafina cekmis yazik aciyorum baba tarafina cekenlere bende baba tarafina cektim ama sorun bi ben istedim mi yani?hayir tabikide!Ama allahtan burun dudak falan anneye cekmis bunlarin manken gibi olcaklar zillliler.
Diger afacanda 6 yasinda kucukken gördüm onu en son baya büyüdü ay bide o da cok konusyo simdi onuokuldan almaya gittiler.
Bugünü de anlatcammm
Bromley center'a indik minik bi bagdat caddesi düsünün yada kadiköy...ulan topshop var ya sözde city haaa starbucks var adim basi ama adim basi sonra essek kadar metrocitye benziyo girisi bi alisveris merkezi var ne ararsan var butun markalar ama.
Sonra bana yemek ismarladi cok tatli lan ama yemek ismarladi die degil yanlis anlamayin ben oduyodum durdurdu o dilde yani cok canayakin anliyosunuz dimi?
Ben bugun butun gun MAry'le yani kücük afacanla oynadim falan özlemisim bebek minciklamayi oda yemek falanyapti sözde mutfagi temizledi neyse iste biraz bisey yapti sonra iste tesekür etti iyiki gelmissin falan dedi senin sayende biraz bisey yapabildim cunku normalde MAry birakmiyo iste hep onla ilgilenmem gerekiyo dedi...Belli zaten lan evi bok goturuyo ben burda ne bok yicem lan 45 gun oof of .Anne sen niye bu kadar temiz olmak zorundaydin ki en ufak kirlilikte migdem bulaniyo ama benim!!!
Birde saat farki ulke degistirdim sonra hava degisti falan karnim agriyo cok umarim gecer
Assada bi oda var giris kati orasi ayni zamanda bahceye cikiyo.Bahce kapisi kapanmiyo ki anasini satim assasi buzgibi gece ne bok yicem?
Bu arada burayahergün yazmayi denicem böyle londra gunlugu gibi olur hahaha fena mi:)
fotograflar da koycam da abimin übersüper macbookuyla aram pek yok benim kullanamiyorum bi cözim hersey süper olabilir
sanirim simdilik bu kadar.
okuyan okumayan seven nefret eden herkesi cokc cok opuyorum cok yalnizim lan!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder