11 Haziran 2011 Cumartesi

parasizim pulsuzum yalnizim daha ne olsun?

Kendimi hic bukadar yalniz hissetmemistim.
Hep yalnizdim tam olarak "tastamam" degildim.Ama bu kadar eksik de degildim.
Bu insanlar bana yabanci bu ev bana yabanci bu oda bu yatak bu hava...
Bu oda cok soguk.
Bu mutfak cok kirli ve cok kötü kokuyor.
Bu insanlar beni anlamiyor!Onlarin dilini konusabiliyorum ama anlamiyoruzki birbirimizi dildeanlasmisiz neki?
Herkes böyle oluyo dimi ilk tanimadigi bilmedigi bi ülkeye gelince?
Macaristan benim evimmis de ben farkinda degilmisim.
Benim orda korkma gibi bi olayim yoktu varya...
Ben burda oxfrd st'de bile acaba simdi bisey olur mu diye korkuyorum ne garip ya.
Burda hersey 5 6 kati daha fazla ya!
Anne baba siz beni nasil böyle gönderdiniz ya?
Calisip gezmeye falan gelmistim aslinda calismana gerek yok dedi bana amcam ya!
Haftada 3 defa gel yeter dedi...
2gündür calismaya gittim daha para vermedi
Of varya icim hic rahat degil bibok yapamicam burda...nefret ettim burdan varya bidaha asla gelmicem buraya...evet bu sadece 3.günüm ve bunu dedim.
Ya bi an önce dil kursuna basliyip "normal" insan görmek istiyorum cok yalnizim abi gezmek bile cok skiyo...Hani diyolar ya tek basima gezmek cok hos falan diye yok öyle bisey oglum yalan söylüyorlar!Varya böyle heran dokunsan aglarim ki suan da zirliyorum 3yasindaki cocuklar gibi.Hani biyere gidersin annenlede anneni kaybedersin alamaya baslarsin kimse durduramaz anck annen geldiginde susarsin.Of cok annecigiim...Ben bide Istanbulda tek kalirim yurtta kalirim diyodum.Yurt falan olmaz yas is o....Yapamam öyle yerlerde ben...Of allahim ya...Herkes senin icin büyk bi deneyim iste ayakta kalma kendi ayaklarin üstünde durma sansi falan dediler.

Keske hep cocuk kalsaydim.

Böyle bi an geldi tamam sen büyüdün artik dediler ya...Yok abi hadi gelin gidelim biraz öncesine...
Surda parasiz pulsuz culsuz bi sekidle yazyiroum sizlere bunu...Kursa vercegim para disinda ck az param kalcak ve benim cidden kiyafete ihtiyacim var ve cok pahalilar ya ne satiyolar amk bi kumas parcasi hicdeoyle buyuk markada diil.Neyse ya bunu 7 hafta sonra okuyup gümek istiyorum yani su 6 hafta gecsin okdr cabuk gecsinkiii cok cabuk gecsin yani...su yaziyi mersinde bi zahmet annemin yemeklerini yerken okuyim ya.Ha evet bide yemek yemiyorum.Bide bunu bilerek yapiyorum yemicem oglum ya!haftayada bide spora basliyorum oda para amk hersey para.Offf !
Ben sevmedim bu kralligi falan hersey cok pahali lan BOK YESINLEEERR TAMAMMI?

hadi byebye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder