26 Haziran 2011 Pazar

Orasi erkek tuvaleti

Wassup beybiler?
Benden iyilik saglik kicimin üstünde duramiyorum hep bi yere yetisiyo gidiyo oluyorum cok mesgul bi insan oldum hihihoho.
Dün Hyde Parkta bon jovi konseri vardi ama tabiside paraliydi,yalniz oturup dinlemek bedava illa gircem onlari gorcem sahne önü tepincem diyosan fiyatlar 50 pounddan basliyorr.
Ama biz ogrenciyiz nerde beles oraya yerles modunda oldugumuz icin oturduk nemli cimlere günesin tadini cikardik.
Inanmicaksiniz ama bu hafta Londrada hava güzel!(nazar degmesin benimm bebisiimee)
Dün cok sicakti ama cokcok sicak degildi,günes varken iyidi ama.
biricik ispanyolum Isabel ve arkadasi Nacho geldiler iste birsürü ispanyol arkadasim oldu hhahaha cok memnunum bu durumdan.
Icicek biseyler almislardi onlari ictik sonra ben aciktim Sainsbury's var burda heryerde birde M&S var sainsburys den daha kucuk ve pahali neyse sainsburys e girdik sandivc meve faln aldik geri gittik parka oturduk yedik.
Isabelin diger akradaslari geldiler iste onlarda oturdu biseyle almislar edik falan arkadan da Its may laaaaayyyfff caliyodu guzeldi olum ya seviyorum burayi.
Saat 8bucuk gibi kalktim ben iste herzamanki gibi tren istasyonuna gittim ama altima etcektim hemen lavaboya gittim ordaki ve girip cikmam icin ykalasi 3dk m falan vardi cunku 21.07de tren kalkiyodu eger kacirrsamda 20dk beklicektim.
Ben aceleyle erkekler tuvaletine girmisim!
ISte kapiyi bi actimki adamin biri duruyo orda
hasiktir...
Nasil kosuyorum ama gorceksiniz boyle yuzum pancar gibi,ciktim tuvaletten ordada temizlikci vardi adam beni gördü tamammi adamin yuzundeki o alayci ifade o bikacsaniye icinde gulme krizine gircek olan surati falan.
Trene kadar kostum manyaklar gibi.
Aklima geldikce gülüyorum:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder