4 Haziran 2011 Cumartesi

öf ne bilim ben?

Bu sefer meraba diyerek baslamicam,öyle demis gibi oldum dimi?
Ya bugün cok güzel gecti gittim hangover2yi izledim arkadaslarimla altima edicektim gülmekten,arkamdaki kro habire koltuga ayaklariyla vurmasaydi daha iyiolucakti ama...sinemaya gitmek demek bunlari kabullenerek gitmek demek sanirim.
Siniftan bi arkadasim var cok tatli bi kiz bide yari türk sanirim kan cekiyor ama ben o kizi oldum olasi degil ama bu sene cok sevdim!
Onun bide sevgilisi var cocuk bu aralar hep facede yaziyo,amacini anlamadim ama uzun uzun konusuyurouz suan kendimi kötü hissediyorum...
Mesela benim sevgilim olsa sevgilim baska bi tanidigim kizla boyle uzun uzun konussa o kizda böyle kotu hisseder mi kendini diye düsünüyorum...cevap hayir oluyo...
Mutlulugu hep yanlis yerde zamanda ve kisilerde bekledigim icin hep ama hep mutsuz oldum.
Zaten mutlulugu birine baglarsak sonuc hep mutsuzluk oluyomus dostlar...
Yapmiyin etmeyin...mesela ben cok sosyalim bu aralar..konusmayi unutucaktim nerdeyse ama suan gayet de iyi bi sekilde 1 senenin acisini cikartiyorum son 3 haftadir eve pek ugramiyorum mesela...Sali günüde 6 haftaligina bi maceraya cikiyorum..hedef Londra amac SAT!

Mesela suan cocuk kavga sebeplerini anlatiyo.yazik lan cok duygusal.
Mesela beni bukadar düsünen bi sevgilim olmadi.
Dur lan benim sevgilim de olmadi sanirsam.
Ay bi kücüklük askim var 4 sene sürmüs ama onunda ilk gördügü anda asik oldugu kisi ben degilmisim cok koydu lan..fena koydu.

Ama sanirim kabullendim artik yani...ben zaten hicbizaman birinin gözdesi olmayi basaramadim.Hep yedektim.Ilk göze carpanda ben degildim.
Sanirim göze carpmak icin kicimi yirtmamamdan kaynaklaniyo...
Ama alistim biliyomusunuz ya.yani biliyorum guzel degilim.e zaten artik buyuynce guzellesirsin lafi icin de yasim cok gec :D
Ama hani koyuyo yani...Karsidan bi kiz geliyo mesela yani bi kiz olarak okuz gibi bakiyorum...anliyosunuz dimi?
off neyse!

2 yorum:

  1. esmer güzelisin,değerini bilmeyenler ölsün bebeğim!

    b

    YanıtlaSil
  2. hadi ama hadi gecelim bunlari bg!.buarada ben seni cok ozledigimi farkettim ama cok ukalasin lan.

    YanıtlaSil