10 Haziran 2011 Cuma

Ne de guzelsiniz ingiliz ablalar

Nabersiniz?Bugün aslinda pekde bisey yapmadim...calismaya basladim ve baliktan su snden itiaren nefret ettim o nail bi kokudur basim agriyo.Evet dostlar haftada birkac gun amcamin yaninda caliscam bu ingilizler nasil bir maldir ya essek kadar patates kizartmasi yiyolar ve tuzla sirke dokuyolar:S acayip garipsedim ama aslinda tadi güzel.
Bugün istasyona yürüdüm biletleri sormak icin aylik bilet 150poundmus!Cüs lan burda yasanilmaz valla!
NErde benim guzel budapestem hersey cok ucuzmusda habeimiz yok..
Pazartesi kursa baslicam büyük bi ihtimalle de o kursta kalirim baska kurs arastirmaya mecalim kalmadi bide daha ucuzu ve bu fiyattta daha iyisi yok.Yeride güzel oxford circusa yakin falan ben begendim acikcasi...
Bugün biraz high street'i gezdim Bromleyde kizlar ipincecik ve mükemmel giyiniyolar ya....Onlardan ögrenmem gereken cok sey var..hepsine öküz gibi bakiyorum valla neyi neyle nasil giymisler diye...:)
Bu malak biletide alinca paralarim suyunu cekcek napcam bilmiorum.Amcam hergün calismana gerek yok falan dedi ben hrgün calisirim diye hesaplamistim yani kisacasi biraz sicmik bi durumdayim.acayip hayaller kurmustum lan...
Of neyse...
Yemek yemeyi unutuyorum ya buarada cok komik bayilcak derecede aciktigimda biseler yemem gerektigini hatirliyorum:)
Habire yagmur yagiyo bi baiyosun cok sicak ceketi cikartiyosun 10 dk sonra bi esmeye basliyo varyaa....bide rüzgarliyken yagmur yaginca semsiye bile yardimci olamiyor.
Insanlar cok tatli ya...bugün biyere girdim ayna almaya oda adam baya korkutucuydu ama onun disinda cok tatlilar :D
Evet ayna yok!USt katada baktim rdada yok...bitek banyoda var ama oda en yukarda ordada digerlerin odasi var hep gidip rahatsiz etmek istemiyorum ve benimde aynaya ihtiyacim oluyo haliyle..hem zaten 1 pound'du:)
ay sanirim bukadar yeterli zaten uykumda vaaarrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder