17 Haziran 2011 Cuma

Meraba ilik italyanlarrr

Merabaaaa baya oldu dimi yazmayali?ama napim hic bisey olmadi ki.
Size ilik gibi italyanlar tas gibi italyan hatunlardan bahsedecegiiiimm
Evet kursun 4.günüde bitti veee birsürü böyle tas gibi varya anlatirken bile heycan yaptim ama cok yakisikli italyanlar gördüm.Gerek gurubumda gerek okulda falan.Bukadar yakisikli olmamalilar:(
Ahh ahh Lorenzolar Alessandrolar...icim aciyo ya biri benim olmali.
Cok guzel italyan hatunlar var ya esmer ene yeyesil yosun yesili gözler kivir kivir saclar benden kisa boylari 34 bedenleriyle pek bir tatlilar hatta seksiilerr
Onlari cok kiskaniyorum olum ya.
Bide ispanyol bikac kiz var...nlarda cok guzel abii...
Evet koca okulda bi ben cirkinim.
Bugunden itibaren 2 adet arakadas da edindim biiri fransiz digeri ispanyol:) ispanyol olanla gezdik tozduk fransizlada aksamlari free lessonslara gitcez.
Haftasonu puba davetliyim yehu.
Sanirim guzel gunler gecircem ya,kötü ve skci gunlerim eskide kaldi diyebilirim.
Az yemek yiyorum.
Sanirim kilo da verdim:)
Neyse bukadar yaa cok uykum var:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder