9 Haziran 2011 Perşembe

Eveeeeet agliyoruaaammm

Bugün Londradaki 2.günümdü...ahahaah bildigin günlük gibi oldu lan.
Neyse naber millet?:)Zaten suruyla cok olan seyirci sayim 1 kisi azalmis niye gitti ki ya gitmeseydi kimdi acep:(
Bugün baya bi macera yasadim guys
:D
2 dilkursuna gittim biri Bromleyde yani evime yakin ama digeri tee Oxford streetdeydi.Ilk burdaki kursa gittim iste sinava girdim falan bence yanlisimda olmadi yarin denemek icin derse giricm ahahaha beles :D neyse ama icime pek sinmedi got kadar lan minnacik.
Snra ordan ciktim trenle Victoriaya gitmem gerekiyodu yengem(hihihooho) North stationa git ordan aktarmali gidersin dedi,bende Bromley centerden oraya kadar yürüdüm yani bikac kmydi ama hani hissetmedim yorulmadim.Ama cok korktum!Ben simdi yolu sasirdim duz mu gitsem assa dogru mu gitsem diye habire ol degstirirken biri arabadan biseyler dedi gibi geldi ama sizforenik takilma ezgi onune bak dedim yürüdüm gittim.Ama doguymus dostlar!Adam arabadan indi ve benle gel falann dedi oha dedim noluyo lan?Hayir herkes zencimiydi dedi anlatirken yok lan bildigin ingiliz böyle sarisn falan noluyo olguuumm?Ben hic cevap vermedim dümdüz yoluma devam ettim ama istasyondaki kadin bana north'a gitmem gerek oldugunu soyledi bende otobuse bindim iste gitim southa vardim mal gibi south police stationa girmisim gozlerim gormuyo benim miyopum ....stationu gorunce orasi sandim sira bekledim falan sonra noluyolan dedim bi bilet icin nie bukdr konusuyo bu mallar?
ciktim ordan bi baktim oha police yaziyo hay dedim ezgi senin o kus beyninin icine sicim.
Ama en sonunda buldumm!day ticket aldim böyle cok havali girdi baya 8pound lan oha!Budapestede o paraya ben aylik limitsiz bilet aliyorum!
Victoriadan metroya indim oxford circusda indim ama mal gibi central line oklarini takip ettim megersem oda bi metroymus bende central diyince hani beni istiklal gibi taksime goturuyo sandim oklar...hay aklima yaa
sonra 3 durak sonra indim o metrodan ciktim yürüyorum falan oxford streetteyimde kac numara?girdim bi magzaya sordum ordaki bodyguarda masallah cok yakisikliydi lan zenciydi böyle heyy massalllaaahh
oxford st 505mis orasi düsünün...ve benim 139a gitmem gerekiyodu baya bi yürüdümm ama ensonunda buldum:D saat 4te o okuldan ciktim oraninda deneme güü var ptesi gitcem saat 4tü iste ben en son saat 8bucukda kahvalti yaptim bi an aciktgmi hissettim kendimi en yakin mcdonaldsa attim ellerim titriyodu yaaacok fenaydi....neyse ama..dönüste geldigimden daha kolay buldm heryeri veeee sonra bi baktim evdeyim:)

2 yorum:

  1. Yavrum dikkar götürmesin seni ingilizler :). Ben de Toronto'dayım. Eee Kanada'da bunların himayesi altında diye çok pahalı. Ben 75 euroya 6 aylık sınırsız otobüsbileti almıştım burda her ay 120 dolar ödüyorum. Çıldırıyorum!

    YanıtlaSil
  2. yahu bu ne ya herseye bok gibi paa istiyolar adamlar resmen pound siciyo nolcak benim burda halim hicbi fikrim yok yani...:D budapestede ogrencilere 15pounda aylik sinirsiz bilet aliniyo onu gectim büyüklerinki 30pound falan bu ne yaaaa hergün 8 mi odeir bugun gidip istasyonda bi konuscam en ucuzu nasil olur diye.

    YanıtlaSil