18 Haziran 2011 Cumartesi

Anne özlemi

Bilmem siz nasilsiniz ama ben kötü yemege,sallanan yataga,kayan carsafa,soguk odaya,bok gibi havaya belki biraz dayanabilirim ama...Annemin olmayisi cok kötü ya...
Zaten birkere o olsaydi carsafim kaymazdi cünkü o cok güzel bir sekilde duzeltirdi yatagi kaymak gibi olurdu
Yemeklerin kötü olmasinin imkani olmazdi,bildigimiz makarnayi bile herkesten daha lezzetli yapiyor bu kadin!
Yatak da sallanmazdi iilllaki bi cözüm üretirdi
Birkac kat yorgani alir onu nevresim seysine koyardi,üsümek de ne demek.Terlerdim.
Bok gibi havayi o bile duzeltemezdi,ama hergün cikarken havanin nasil olucagini tahmin edip,hirkayla cikma kabani da al derdi.Kesin derdi.Bir de üstüne eklerdi,üsütme kizim!
Yapardi yani bunlari cünkü o annem yaa..tek bitane...
5hafta kaldi resmen böyle gün sayiyorum.
Birsürü insanin hayallerini süsledigi ülkede sehirde gayet iyi bi durumda olmamin bi önemi yok.
Ya sanirim benim öyle farkli ülkelerde yasama gibi bir hevesim de yok.
O hevesimi ben zaten 12 senedir tükiye disinda yasayarak gayetde aldim.
Yada tamam yurtdisi olsun tamammi...ama annem yanimda olsun...
Eve girdigimde toz kokusu degil anne kokusu ev kokusu temizlik kokusu olsun.
Yemegin pistigini anlayim kavrulan soganla salcanin kokusu olsun.
Uyandigimda kahvaltini yap diyen biri olsun ama o biri bitek o olsun.
Hani ben Istanbulda okumak istiyorum ya...oda ben sadece Adanada yasarim diyo.
Ben onsuz yapamamki...
Hele yurtta hic yapamam!
Böyle birsürü tanimadigim kizlari %80i kompleksli olcak sansim varsa insan gibi birtane cikar aralarindan yoksa oda yok.
Ben yokken mesela olabi acik biraktiysam esyalarimi karistircaklar
Nebilim biseyimi isticekler
ben paylasimciyimdir,ama cok sevdiklerime,canimi isteseler al derim veririm.
Ama bi abanciya?yo yoo hayir,gayet bencilim.
Sonra böyle seyler falan olcak.
Ben dayanamam ya...ev kokusu yemek kokusu olmadan yasayamam.
Muzigi cok sesli dinledigimde annemin gelip kiizim biraz kis ama yani demesini yeglerim kulaklikdan yatagimda dinlemektense
Ki bana hic kis demedi o
Istanbul hayali kücük sehirlerde oturanlar icin gecerli sanirim.
Cünkü benim Istanbul hayalimde kalmadi suan.
Parasizlik sefillik yl parasi uzun yol falan cekemem ben.Burda gayet yasiyorum onlari.

Anne 2 hafta olcak...seni cok özledim ben ya..

Bu arada son 5 haftaaa!!!:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder