31 Mayıs 2011 Salı

Monotonity!Bay bay!

Heyowww
Biliyorum cok oldu yazmayali ama senle beniz blogcugum buyuzden bu ara verdigim sürec yüzünde bana küsmediginigini de biliyorum.Neyse hemen herseyi anlaticam cok heycanli seyler oldu!

Cuma günü 2 günlük "kamp"a gidicektik sevgili sinifimla(evet sevdim artik) bizde hazirlik icin baya bi alkol getirdik sinifcakk:d Zaten 32 kisiden 20 si geldi ama böyle bile eglenceliydi zaten daha süperdi kanimca...Biz persembe aksamindan arkadaslarla feysbukda konusurken gerizekali bir kiz kalk valizinin fotografini cek ve koy...!Valiz biralardan ibaretti resmen ve kizin feysinde butuuunn ogretmenler vardi e tabiki de bu sinif ogretmenin kulagina gitmesi cok zaman almamis hemen o aksam duymus sabahda zaten ilk isi bizim sinifa gelmek oldu...
Ilk once bi güzel agzimiza sicildi...
Nedenini de aciklayayim,aslinda alkol yasak dgildi yalniz su aralar okulda sürüyle olay oluyor...
Misal 10 kisi okuldan atildi türlü türlü sebeplerden dolayi ama coguda uyusturucu ve ot yüzünden(ahahaha evet nasil bi dünyada yasiyoruz) Dahasi da var ay otu satin alan bebeler cidden bebeymis..14yasindaki bebisler yahu...Neyse iste onlara ot satan okuldan atilmis falan daha sonra garip bi sekilde 8 ogretmenin arabasina asit döüldü arabalarda arabanin degerinden fazla masraflar cikti falan...Hatta suan bizim sisko müdür onun caminin gördügü kisma park etmis bahcenin ortasina...Resmen gülünc!
Neyse iste bide bi televuzyon programinda biri arayip bizim okulun gercekten keslerin gittigi bi okul olup olmadigini sormus..
Hayir görende düz lise falan sancak..eskiden baya havasi ve prestiji vardi ama bazi yasalar cikinca ortaokulu orda bitiren herkesi almak zorunda kalinca baya bi seviye düsüklügü yasanmis..
Neyse asil konuya dönelim...Bu yüzden ogretmen biraz hassasti ama hakliydi da simdi kime ne bizim oraya gidip icmemizden ki?
Kasa getirdi iste getirilen ickinin 3 te birini koyduk hani maksat diger ogretmenlere rezil olmasin diye hani ickileri aldim uslu durucaklar gibisinden...
Ay neyse cok uzattim...
Biz gittik iste o gece baya ictik ictik ama ben kendimi diger geceye skaliyordum hahahah tekilayi acmamistik daha ve sadece vodka iciliyodu ki ben vodkadan kusarim duvarlara picassolar yaparim!
Diger gün ben eve dönsem dönmesem derken aksam oldu iste ictik kafalar güzel dans ediyoruz falan...Bi arkadasimizin erkek arkadasi da gelmisti baya bizden sayilior cocuk hep bizle gelio falan neyse iste cocuk o kadar cok icmiski komaya girdi!
Oglanlar bize bisey demediler iste bos bi odaya yatirdilar kusturmuslar baya
Ben 3 4 defa girdim odaya ve hep cok kötüydü cocuk bi ara titriyodu...
Kendinden gecmis hatta agzindan kopukler cikmis falan...
Bi ara nabzi cok yavaslamis...
Korktuk ambulans cagirdik...Abi hayatimda ilk defa gecennin bi yarisi ambulans cagirdik...
Hayatimda ilk defa gözümün önünde biri komaya girdi...
Hayatimda ilk defa biri önümden sedyeyle götürüldü...
Kizlar aglama krizine girdi falan ben bunu duysam biyerden bende girerim sanardim ama ben gayet sakindim neden bilmiyorum..yardim ettim onlara hatta cami actik nefes alsin diye...
Sinif ogretmenini uyandirmaya gitmislerdi o da geldi...ama hic kizmadi bize..
Zaten cocuk da 18 yasindaydi sorun cikmadi..
Sonra biz sarsildik uyuduk falan sabah cocukla yaninda giden arkadasimiz gelmisler ben onlari gördüm geri uyudum
Bu sinifi hic sevmicem diyodum ama cok sevdim
Hic böyle bi olayla karsilasmamistim
Öyle yani cok garipti.
Hadi ben kactim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder