1 Mayıs 2011 Pazar

Cok sevdim sanmisim(4)

Bir sey yapma etme yazma denilince daha cok yapasim edesim yazasim dayayip döseseyesim geliyor. Neyse yorum yapmadan hikayenin devamiyla birlikte bütün igrenc hikayeyi anlatcam. Lan bi gün bilmeden kitabimi aldiginda yaptiklarinda kendini bulunca da mi yayinevini falan mi aricaksin kaldirin o kitaplariii!die?. Isim vermiyoruz cicisler,isteyen üstüne alinabilir,vicdan sizin icses sizin,yastik sizin, kafa sizin rahat uyuyorsaniz,sorun yok. Son yazdigimda nerde bitirmistik hatirlamiyorum.haaa hatirladim tamam. Sordum iste ben bu ne diye o da arkadasim dedi (ne arkadasmis :D bugun bacim yarin ihtiyaciiiimmmmm) Neyse ben saf salagim inandim lan (evet evet cidden konuyu kapatmistim diyorum saf salagim diyee ) Gunler geceler gecti falan fistan yine kiz buna böyle yaklasiyo bu da böyle noluyoruz lan dedim sonra noel günü ayrildik(eeheheheh keske öyle kalsaymis) O yine iste cok özlü bi söz söyleyerek cikti ("Tahtaya yazilirken adim uzun gelir ama cabuk silinirim"gibi biseydi nihat dogan halt etmiss!)msnden her ayrilista yapardi bunu,emin ol bak bigün kitap cikarinca bi sayfayi onlara adicam belki sözlerin begenilir de ünlü olursun futbolda yüzün gülemedi belki baska türlü güler. Sonra o 25aralikta beni caldirdi fln ben msj attim böyle herseyi daha da zorlastiriyosun diye,sonra o faceden duygudolu mesaj atti(ben de inandim ama isin asli neymis biliyo musunuz?o kankam dedigi kizla ekimin basindan beri cikiyormus,yanlis okumadiniz,iki kizi birden idare ediyomus cidden cok iyi biri dimi zaten onun gibi birine de iki kiz yakisir ne o öyle biitane?) Neyse biz mesajlastik faceden ben öyle bi noktaya gelmistim ki tamam unutalim herseyi ayrilmadik sayalim falan diyorum,ama arkadas kaldik sonra yeniyilda baristik. Sonra yine ayrildik,o o kizin fotografini profil resmi falan yapti ben kizi ekledim kiz kabul etmedi:D bu sefer ama kizdan msj gelcegine ondan geldi nie onu ekliyosun falan dedi:D sonra msnimdeki iletiyi ustune alindi gitti(hic kompleksli diil) sonra ben ona serefsiz dedim (aaa simdi de demis oldum dimi pardon) yine birsürü olay oldu böyle ardindan baristik(ne bok varsa)ama arkadas olarak Benim dogum günümde yine cikar gibi olduk,niye gibi mi?ben öyle sanmisim lan cikmiyomusuz,hayir ciksak nie dogum gunumden tam 3 gün sonra bana msjlar atarken o kizla facede iliskisi var yapsin? durun ama buna da mukemmel bi aciklamasi vardi kuzeni onun sifresini biliyomus,o kabul etmis yalnislikla o zaten haftalardir face e girmiyomus vs vs "ben baska bi kizla ciksam sana soylememmi su?" "niye oyle bisey yapim su?" ve bunun gibi birsürü yalan dolan. Ve tadadadadadadaddaada en can alici sahneye geliyoruzzz (Bence sen burda okumayi birak,mukemmel egon zedelenmesin oyyyy) Biz baristik,ben kayaga gittim okulla orda da bi "Bebe" vardi ama gercekten "bebe"ydi cok tatliydi böyle mavis mavis kocaman gozleri kemikli yüzü gozlerine gelen saclari vardi ben bu bebisi kayak dönüsü farkettim,yani hep biliyodum kayak boyu ama ilk otobuste dönüste hoslandim,sonra eve döndüm,ondan mesaj geliyodu ama benim cvp atmaya yuzum yok dusunsenize ben hoslaniyorum birinden buyzden kendimi bukadar suclu hissediyorum adam o kizla nerdeyse 6.ayini kutlicak gram cekinmiyo. Sonra o benim "adim atmak icin adim bekliyorum" yazimdan olayi kavramis(cok zekisin) Sonra biz tamamen tümden kopardik baglantiyi,ben ona herseyi ackladigim bi msj yolladim da belki okumamistir bile:D ben orda sey yazmistim "yüzsüz yüzüz hayatina girmeye calismicam" gibi birsey,öylede yaptim lan.o bana arkadas olalim dedi ben de tamam dedim. Sonra ben olamicagimi anladim,cunku o kiz'in oldugunu yani sadece olucak demisti de olmus coktan:D neyse iste anlatti falan ben dayanamadim cikti hayatimdan. Yani ben öyle sandim. Diger günlerde habire caldirdi.kafayi yemek üzereydim. Bu olay martin sonunda oldu,nisan ortasinda kizla cikiyodu. Ben bi ara cidden kafayi yemistim sanirim.Cünkü hatirlamiyorum. Hazirana kadar toparlandim.Baskalarina bakabiliyodum. haziranin basinda o bana (yine o evet) facede mesaj atti o kadar engele ragmen yine birinden girip atmisti mesaji msne ekledim malak malak zirvaladi tekrar git dedim söz verdi giidicem dedi.Gitmedi. Ne acayip sevgilisi olan oydu ama hala yüzsüzce gelen de oydu. Temmuzda mesah atti hala hicbisey olmamis gibi naber dedi. Sonra o an kulagima biri birsey fisildadi,sanirim cok zeki bi seytandi,git dedi at sunun sevgilisine bi mesaj dertleri neyse onlar cözsünler. Sevgilini benden uzak tut diye mesaj attim. Bu olanlardan sonra cirkef te bendim artik kimbilir orospuda. Yine mesaj atti saydirdi falan,ordan yetmedi formspring. tamam dedim herhalde sustu falan,arada burdan formdan yazdi sanirim oydu ya eminim. neyse sanirim bi suredir cidden siktirip gitmisti ki burayi bulmus,gelsin buyursun okusun umrumda degil. bu sitenin adini blogun adini tumden degistirebilirdim,yazdiklarimi silebilirdim,yazdigimin devamini getirmeyebilirdim. Ama gordugun gibi ayni adres ayni hikayenin devami ve sonu. yorum kismi senin icin gecerli olmadigini yazdiklarinin yayinlanmicagini gordugunde anlicaksin,simdiden soyluyorum ki bosuna ellerini yorma oyy. Istedigim zaman istedigim yerde istedigim hersey hakkinda yazi yazarim,konusurum.Isim vermedigim surece ki vermedim,senin hic bi bok yapmaya hakkin yok. Simdi kudur dur hadi bakim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder