16 Mayıs 2011 Pazartesi

Cehennem mi okul mu

Selaaam
salam


Neyse naber?Asena da da elendi hic sevmeme ramen nihat dogan sevindi diye gitmesine 0.1gram üzüldüm.Ama aslinda biyerimde diil banane yani parayi kazansa sanki bana vercek!hih.
Ben size bugün ömrümün cogunu harcadigim sözde kutsal özde boktan yeri anlatcam,anladiniz tabi kit diilsiniz,okul!
Düsünsenize yarin ölsem 18senelik hayatimda kafadan anaokulu saymazsak 12.okul senem!Günde ortalama 7saat diyelim.Oha!
Dersler sinavlar ogretmenler onlarin bokluklari gicikliklari derken,asil özne sinif arkadaslari!
12senelik hayatimda 3 okul degistirdim biri ilkokul 4-te digeri liseye gecerken sonuncusu lise3de yani simdi.
Yok merak edenlere soyluyorum,sinifta kalmadim.Hazirlik denilen o mantigini kavrayamadigim(tamam lan cok yarari oldu) seyi okudum iste 1 sene öyle gitti o.
Okulumu aslinda seviyodum ama cok zordu hocalar pisligin tekiydi.
Ama sinif iyiydi lan!Beterin beteride varmis.
Ilkokul 4ten ortasona kdr okudugum okulun lise kismina geri döndüm:(
Istemeyerek...ayagim geri gide gide o mutlulukla kurtuldum senden entrikalar ve icindeki sayisiz ikiyuzluler diye ciktigim kapidan hepsini yuta yuta geri döndüm.En yakin arkadasim disinda(zamaninda iste) tum tanidiklarim lisede kalmisti cunku sozde iyi bi lise kendileri.
Neyse simdi onu tartismiyim asil olayimiz siniftakiler,
Her türlüsünden var abi bizim sinifta pacozundan tut inegine, iyi aile kizindan, kes oglanina kadar.

Nereye düstüm ben?!
Ay hele bi kiz var suyu bile sapirdatarak icmeyi beceriyo ya daha ne diyim,kizin agzinin ortasina cakcam bitane icimin yaglari ericek(hic fena olmaz) neyse!
Mesela 2 kisi bisey konussun,kiz hop icine atlar gicik bi ses tonuyla sahte gülüsü eksik olmadan yapamaz ay öylemi böylemi der konuya atlar bisekilde dahil olur.
Aslinda kizin yaptigi büyük bi beceri...Sonucta kendisini bu kadar iyi pazarliyabilen bi pacoza cok rastlamadim..hos macaristanin %95i böyle ya oda ayri bi mesele.
Ya yemin ederim 10 ay kaldi tamam mi nasil geri geri gidiyo ayaklarim o okuldan ya hala rüyamda eski okulum eski sinifim huzurlu mutlu günlerim tek sorunum derslerken
Simdi tam tersi,dersler gicir sinif boktan.
Ikisi bir arada yok!
Haydaaa!
Allaaam lütfeenn bak senin bu yasattiklarini,kendime yasattiklarimi bi ceza bi sürgün olarak kabul ediyorum biliyorum sen bana en süperini universiteye sakladin oyuzden bu iskence dimiiii.
Neyse yani
Sonra bi kiz var 70 kilodan mi ne 54e düsmüs manken gibi masallah hormonal dengeleri bozulmus bide psikologa gidiyomus bu sebepten dolayi.Ama ben anlamadim simdi kilo vermekle psikologun ne alakasi var?bu kiz anoreksi mi bulemia mi?neyse sonucta bu kizi ben 9aydir tek bikez bisey yerken gordum oda okula elma getirmisti ki buda bisey!Sadece biseyler iciyo hep.Demek ki yememek lazimmis!Ama kizin dedigine gore evde yemek yiyo..ama ben buna da pek inanmiyorum.Alaahhiiim lütfenn lütfen yalvariyorum sana bigün uyanim ve canim yemek yemek istemesin ya!
Bide bu kiz cok zeki böyle cok az calisarak baya iyi notlar aliyo nerdeyse bütün dersleri 5.Bu konuda cok kiskaniyorum bak.

Hadi onu da gecelim
Sira arkadasim var ki o da ayri bi manyak.Kiz bikere cok kötü kokuyo her sabah ve ogleden sonra onun igrenc sigara kokusunu cekmek zorunda kaliyorum.Inanin cok irenc bisey ya hele de icmeyen icin.Sonra bu kiz biraz garip sadece "depresyonda"oldugu icin 10 gun okula falan gelmedi.Simdi de ayagini sakatlamis biseyler yaparken gecen hafta gelmedi okula bu haftada gelmedi ama cumartesi disari cikmislar grupca orda nedense var:D
Bide ben ne renk oje sursme onu sürüyo baskasi baska renk sürüyo ondan da aliyo herkesin makyaj malzemesine abaniyo falan hic sevmemm
hihihohoh.
Bide bu kiz enine ve boyuna baya iri bisey kendimi yaninda bücürük hissediyorum1.70 boyumla

Bugün yillik okul kontrolu vardi boyumu ölctüler 3senedir 1cm uzamamamisim cok bozuldum.

Bu yazi cok uzun oldu ama insallah okumussunuzdur ben böyle yorum gelince sevindirik oluyorum
Bide dur dipnot geccem,
Buz kalpli burcu sevgili buldu fellik fellik geziyo.evcilik oynuyolar lan sanki bi sevgilisi yanina gidiyo simdi burcu gitti falan.Hayat onlara güzel.

Hala sevgilim yok aday varsa bekliyorum.
hadi öptüm simdi belki ders bile calisabilirim iyi bi cocuk olursam quizlerde 5leri bile gorebilirimm.Olmazsa anne benim tarihten bi 5im niye yok diye aglicam valla da billada aglicam!

2 yorum:

  1. lise, hayatın en güzel çağı derler bir de. tamam çok güzel şeyler de yaşadım ama bizim okulda da böyle her türden insan olduğu için liseyi pek sevemedim. çok şükür bitti sayılır(son bir ay, okula da uğramıyoruz artık pek zaten.) gerçi üniversitelerde daha da çok insan olduğunu düşünürsek durum pek iç açıcı olmuyor ama umarım ünide bari rahat ederiz:)

    YanıtlaSil
  2. kimisi sansli olup cidden lisede egleniyo ama ben bu okul ve eglence ayni cumlede yer alamiyoruz!:D unide hicolmassa 200kisilik bolumde herkesin malligini cekmek zorunda diilsiin.neyse benimde 10ayim kaldi bekliyip gorcez:D

    YanıtlaSil