22 Mayıs 2011 Pazar

Anne ben neden kismetsizimm ?

Heyow selam,

Size bir kac sey anlatmaya durumumdan yakinmaya geldim hzazir misiniz gencler?
Ay zaten burayi kim okuyoki lan neyse

Dün sabah karar verdim tekila iccem dedim gece.ay tekila diyince böyle bi bööörgghhh sesleri geliyor icimden falan hala midem bulaniyor ya.
Dün bi arkadasimin evinde ufak capli bi parti vardi iste bellli insanlar vardi biliyodum.
Ay oraya gitmedne tekila iccemi kararlastirdigim gibi baska biseyide kararlastirarak gitmistim ,
ya simdi bi cocuk var eski okuluma eski sinifima bu sene gelmis ayni zamanda bu arkadasim da taniyo iste bu cocugu yari türk falan ismide türk oyuzden simdi burda bunu yazmicamcünkü türkce biliyo yani yarim yamalak olsa bile.
Ay iste ama benim gidip cocukla tanismam icin bikac tekila icmem lazimdi.Ikimizde aslinda birbirimizi biliyoruz tamam mi ama tanismadik yani ayni ortamdayiz böyle arada göz ucuyla bakiyoruz falan o bilmisligin ve tanismamisligin rahatsizligi var.Neyse ben bir iki shot derken 5i bulmus benimki gittim cocugun yanina direk konuya daldim ya inanamiyorum.
"aaa senle ben sinif arkadasi olcaktik dimi osb"de kalsaydiimm dur dur ismini hatirlicamm "Yosun"du dimiii(iye yosun:yosun gibi yemyesil gozleri var lan cocuun)
O da direk sen meshur ezgisin dimi dedi soka girdim lan ahahah meshur ezgi:D (sinifimi cok severdim onlarda sagolsunlar severlerdi)Neyse iste biz hemen sohbete basladik sonra ben arada 5 shot daha yaptim arada cocuun yanina gidiyorum falan sonra telefonum caldi ben gelcem dedim 5 dk kayboldum döndüümde kizin biriyle isi pisirmek uzereydiler ya.Inanamiyorum niye ben allahim niye ben?
Sonra biraz daha konustuk falan ben 2 shot yaptim bunun ustune:( 12 oldu yalnis saymadiniz bebislerim.
Ya bu arada ben cok umutluydum biz konusuyoken turkce bilgisiini sergiliyodu ildigi kelimeleri cumleleri sayiyodu falan bana cok guzelsin dedi seni seviyorum falan dedi küfürleri saydi cok guzel misin dedi ay bu soruydu cok guzelsin dedi bunuyazmistim biliyorum öyle yani neyse umudum yoook artik yaaa EVDE KALCAM BEEEEN
Hala sarhosum yemin ederim bünyeme fazla bu kadari.
Sonra ben taksi cagircam ama ev oyle bi yerdeki anasini satim taksi zor buluyo burayi ve ben konusamiyorum ya dilim donmuyo!taksiciler de hep mesgul!Neyse caldi ben direk arkadasima verdim yolu tarif etti adima istedi fiyati sordu falan ay hepsini cok seviyorum ya!
Sonra taksiye kadar bana cok eskiden kalma cokyakin arkadasim dusmiyim diye geldi ama ben düstüm 4 yara izi var iki bacagimda töbe töbe yaaa
neyse taksici 3 defaiyi misin diye sordu cunku mesela kusarsam ek para odicem falan ama iyiydim zaten ayilimdiye cami da acti falan.
Bi ara yolu taniyamadim beni kaciriyo sandim taam dedim ezgi buraya kadarmis faalan
ama sonra bi baktim evin kapisindayim yeri opcektim nerdeyse o derece sevindim ama eger yere egilseydim kalkamazdim zaten yataga falan nasil girdim hatirlamiyorum.
Neyse öyle yani niye hep ben ya:(Niye bu kadar kismetsizim lan?YOKSA BEN TIPSIZ MIYIM HA

4 yorum:

  1. Senin o sıra sarhoş olmaman gerekiyodu sen sarhoş olmuşsun. Oldu mu bu şimdi bu ? :)

    YanıtlaSil
  2. hangi sirada bis ya hic olmamam gerekiyodu biliyorum ay ama napim gittim partiden once tekila aldim böyle kucagimda sarip sarmaladim onu sevkat gösterdim.Ya bide mesela cocugun yanina cok rahat gittim böyle :D ama ama ama :( ay ben napim cocuk sarisin seviyo sanirsam:(

    YanıtlaSil
  3. sarışının adı var esmerin tadı var demişler :p

    YanıtlaSil
  4. ay tekrar karsilastigimda bak buda turkce ozlu bi söz dicem.amaaan bu olmassa digeride olmaz yani kismetsizim napiiim:(

    YanıtlaSil