2 Nisan 2011 Cumartesi

Y a l n i z l i k'la basa cikamiyorum!

Meraba yalnizlik!isyanim sana!
18 senedir beni yalniz birakmadigin icin tesekkürü borc bilmiyorum.artik bi defol git taamam mi?
Geri de gelme?Kim diyo sana gel diye?
Lan valla cidden cok bisey istemiyorum ya dogru duzgun biriyle dogru duzgun bi iliski valla.
Ama bu olmadi.olmuyo ve sanirim olmicak
Ama hatayi kendi buluyorum tamam da hatami duzeltmek icin karsima kimse cikmiyor ki?
maltan sen nasil bir bela okudun bana da ben bu kadar sefil haldeyim?
Herkese hede hödö ben ask istemyiorum ya zate diyorum ya bilincaltim beynimi sikiyo lan resmen
bugun o kadar cok duygusal sarki dinlemisim ki bilmeden istemeyerek icime isledi sanirim
Ben de birini sevebilim istiyorum artik o da sevsin istiyorum imkansiz asklar out bende
off nolur yalvaririm artik ya yalnizliktan geberip gidicem su ülkede.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder