23 Nisan 2011 Cumartesi

Hep kücük emrah modunda takiliyorum (MiM!)

Sevgili Bir Ince Ses beni mimlemisti ben de daha yeni yazabildim mim'i :)
Mimin konusu iseee:

Şu an kendi ruh halinizi, bir ezginin melodisiyle ya da bir şiirin satırlarıyla ya da bir veciz sözle ya da bir resimle aktarınız. Seçim sizin, hangisini istiyorsanız :)

Haftalardir jehan barburun yoluma cikma adli parcasini dinliyorum...ölcem dinlemekten ama bikamiyorum.sarki icin buraya tiklamaniz yeterli:)
BağlantıSarkinin sözleri:
Yoluma çıkma sen desem
Canımı yakma sen desem
Uzak durup
Beni biraz anlar mısın?
İçimi yormadan gitsen,
Ömrümü çalmadan bitsen,
Benim hikayem deyip
Susar mısın?

Yine yasak suskun günler
Konuşmadan gelip geçer
İncelmiş bir şarkıda
Seni söyler

Sonu kayıp yarım izler
Görünmeden silinirler
Kırılmış bir oyuncak gibi renkler


Ne güzel ne kadar kibar bir sekilde hayatindan cikmasini istiyo dimi?Gitmesini istiyor ve hala onu sevdigini de itiraf ediyor sanki...Jehan Barburun o mükemmel narin huzur verici sesi ve alttan da biraz caz cok güzel ya...
Yoluma cikma sen desem dedigimizde keske gidebilseler.Keske bizi yormadan gitseler,ömrümüzü calmadan!
Bunun disinda da caz demisken siddetle Birsen Tezer'i tavsiye ediyorum her sarkisi mükemmel ama en en güzeli ciglik cigliga ikinci olarak ise sus pus
Sus pus'da en sevdigim kisim ise, "..Daha mi fazlaydi agrisi kalbinin Dolu dizgin benden önceki"
Bütün sonbahar Birsen Tezer dinledim her sabah bikmadan usanmadan...gercekten coook güzel.
Neyse cok fazla uzattim:)
Benim mimlediklerim'e gelinceeeeeee
Üsturupsuz Yazar
Missbone
Freeeeenchhhh
Sus konusma
Bağlantı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder