15 Nisan 2011 Cuma

Eksigim yok FAZLAM var!:(


Meraba!
Buraya ne yazsam derken facebookta az once yasadigim bi olayi aktarcam buraya...
Bu blogu okuyanlarin cogu kesin twitterima girmistir,merakli insalariz profil resmini acmistir normal bi insanin yanaginin carpi 3ü olan yanaklarimi görmüstür siskoluktan tabi
Gecen gun biyere gittim fotograf koyulmus yanaklarim on planda yine(of) ben de iclendim face'e yanagimi kesseler 1 ülke doyar dedim...ilk önce 34 beden olan bi kiz bunu likeladi(!) ardindan istanbuldaki kuzenlerimden biri de yorum yazdi! yorum su: "abla ailede herkezsenle dalga geciyo şişko diye:D ama sn hala güzelsin:D"
Isim ver dedim tabisi de ilk basta annen dedi....ve biliyorum herkes anneme hii evet ezgi cok kilo aldi cik cik cik vah vah vah diyodur:D
Efendim,ben 1.70 boyundayim kilomda suan 63:( normalde hep 57ydim ben anne tarafi en uzun(kiz) torunum öyle hep manken gibi kizsin derdilerdi de hep mutlu olurdum(eheheeheh)
Son 1 senedir kim beni görse ay sen kilo almissinn yok iste bu ne hal falan da fistan
Anneem her allahin günü bana sisko demekten bikmadi
Diyetisyene gidim diyorum ay o paralida cart curt internetten diyet bul diyo
Yemin ederim bu konuda cok mal gerikafali bi anneye sahibim en yakin zamanda elime belli miktar para gecerse ben kendim gitcem!
90gunluk bi diyet var cok mal bi diyet kendileri ben onu 25 gun yaptim biraktim 2 kilo verdim ama cok dengesiz bibicimde.Simdi gecen sene yaz basi yaptigim k fleks olayina girdim hadi bakaalim:S bide 2 hafta sonra yuzmeye basliyorum,niye 2 hafta sonra dediinizi duyar gibiyim.Sinavlarim olucak haftaya diger hafta ise tatile giriyorum:P
Neyse bu konuda cok doluyum cunku ben ne zaman kilo almaya basladigimi söyliyim.
Hayatimda yemedigim kaziklari yedigim dönem sinirden kendimi yemege vermistim
Siz hic aglayarak bi yandan findik fistik diger yandan milka karamelli yediniz mi?
Ben bunu bi aralar rituel haline getirdim:(
Neyse sonuc olarak,ailemin bana suanki yaklasimi cok yalnis bence!
Obez diilim lan ben 6 kilo fazlam var sadece ve hala 38 giyebiliyorum...(ama bazen olmayabiliyo:()
Neyse ben niyet ettim kilo vermeye eylüle kadar eskisinden bile zayif olmassamm bana da bidaa ezgi demesinler hep sisko desinler.
Neyse ya :(

Ey benim cok sevgili(!) ailem!Londradan ddügümde beni taniyamicaksiniz lan!Bu seferde ay cok zayiflamissin diceksiniz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder