29 Nisan 2011 Cuma

Cok sevdim sanmisim(3)

Bosluk doldurmaca oynasaydim benim "Askla" isim ne?


Eylülün ortasindayiz(2009) onu bi arkadas olarak cok özlemistim son zamanlarda sadece onunla konustugumu anlamistim belki de net'e girdigimde msnim bos kaliyodu aval aval ekrana falan bakiyodum( suan da öyle ama artik hersey bambaska)
Onun sadece engelini kaldirmistim bi gece sonra baska bi gün mesaj atarim diye...Diger sabah mesaj gelmisti ondan "Ben sende engelli falan miydim?" diye sormustu bende evet demistim sonra konusmaya basladik,sonra baristik falan.Aksam msn'de konusuyoduk ben yazimi anlattim o zamanlar 2.bir ck vakasi vardi bir de okulda vardi hoslandigim öyleydik sonra o bana hoslandigi kizi anlatti iste flort asamasindayiz eski arkadasiz falan dedi kizin fotograflarini yolladi.
(Ben bir gün o kiza sövücegimi bilseydim..ah biri bana o gn bunlari deseydi iyi senaryo yazmissin bu yetenegini gelistir derdim...Nerden bileyim ya?)
Biz hep böyle konusurduk bazen sabahlardik falan ama sadece ve sadece "arkadastik" sonra biz yeniden sevgili olalim dedik,daha dogrusu o karar verdi,olalim dedi.Bana hep senin kafani karistirdigim dönemleri seviyorum diyordu,kafami karistirdigi dönemlerde hep bu "sevgilicilik" dönemleriydi.Bir oldu olmadi sonra gs derbisi vardi fb'yle ben onsuz yapamicagimi anladim ama böyle cok garipti,birden tak etti böyle maci izlerken.Ben gs'liyim o fb'li ve koyu fenerli bende inatciyim...Neyse iste derbi bitti biz yenildik cok üstüme gelmedi ama atistik falan sonra ben onu önemsedigimi hissetirdigim sekilde konusmaya basladim,o zamanlar odun degildi tabi anladi hemen.Sonra biz 28 ekimde sevgili olduk ve 29 ekimde kavga ettik yine benden dolayi ve ayrildik (:D aahahahahahah ne dengesiz manyak bi kiz diyosunuz dimi?bende diyorum hep dogru olani yapmisim da sonra hep vazgecmisim barismisiz falan) Sonra ben depresyona girdim icimde sair uyandi böyle sabaha kadar yaziyorum...ve o yazdiklarim cidden güzeller...cünkü hepsi icimden koptu icimden cikti da o sayfalara döküldü...O benim cok üzüldügümü grenince yine bi atak yapip mesaj atti(Bu arada 29 ekimde o babasinin yanina baska bi sehre geciyodu ve orda interneti olmicakti sadece internet kafeye giderse anncakkk)Ben üzgün oldugumu ama biseyleri degistiremicegimi bildigimi onu cok ozledigimi fln zirvalamistim iste cevapta her malak insan gibi...
Sonra ne mi oldu?Bu sefer ayrilmamak üzre tekrar baristik kasim 10 gibi sanirim inanin aklimda degil eskiden hepsini bilirdim,simdi yalnizca 29 ekim kaldi aklimda.
Ben onu cok seviyordum,ne boyutta neye göre cok suan sorsaniz yine bilmiyorum ama "cok"tu ama beni üzdügünde aglayamicak kadar kitleniyordum...Telefon faturam 3 ay boyunca cok güzel kabarik bi sekilde geldi cünkü dayanamiyordum ariyordum onu.kabarik geliyodu gelmesine ama mesela 1 ayda ancak 10 dk falan konusmusuzdur.Ölüp bitiyordum sesini duymak icin ya...(Gercekten beyinsizdim)
Ne diyodum?Ha cok seviyodum diyodum...Baskalarini gormicek kadar cok seviyodum mesela okulda daha once bi zamanlar hoslandigim bi cocuk birden(hepte zaten ne zaman hayatinda biri olur sana karsi ilgisi olanlar beliriverir aniden) benle ilgilenmeye basladi iste ayni okuldaydik ustune bide ben 11aysam o bydi yani ayni dersleri fln goruyoruz "karsi sinif" bizim siniftan cikmaz oldu bizim kattan inmez oldu kaccak delik bulamiyodum artik.Pirasa hassasdi bu konularda bende anlattim ama cok korkuyodum ha anlatirken sanki aldatmisim gibiii neyse iste tamam falan dedi.
Ve ben tam da o zamanlar onun faceinde(allah kahretsin seni feysbuk)o iste eylülde bahsettigi kizla mesajlasmalarini gördüm ve eski de degillerdi,ama kiza "askim" diyordu "seni seviyorum" diyordu.Oysa bana kizdan bahsederken artik kankasindan bahseder gibi bahsediyordu...
Hakkimdi dimi sormak?Bende sordum...

(Neyse okuyan varsa biraz heycanli bölümde kesim bari)

Devami cok kisa sürede gelcekk:P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder