19 Nisan 2011 Salı

Cok sevdim sanmisim(1)

Merak ediyorsun degil mi kime yaziyorum ben?kimden nefret ediyorum bu kadar?en önemlisi de neden?

Bunu anlatmak aslinda hem zordu benim icin hem "uzun" hem de cok sevimsizdi.Insan o donakaldigi yerden yoluna devam edince,biraz uzaklastiktan sonra arkasina bakinca,daha cok sey görebiliyor.
Hani derler ya "birseye cok bakarsan onu görmemeye basliyorsun" diye...Bu da ayni hesap.

Hikaye baslasin,
2009 nisan mayis gibi birseyler...her zamanki siradan günlerden biri.
Arkadasim konusmaya 3.birini aliyor ve biz tanisiyoruz.O da ben de cok konuskan olunca sohbet koyulasiyo 3lü konusmadan 2li konusma basliyo derken iyi arkadas oluyoruz.
(Sana o gün biri o siradan geceye kac kere lanet okicagini söyleseydi,itiraf et ezgi kicinla gülerdin.)
O 3 yas büyüktü benden üniversiteyi birakip annesinin abisinin yanina dönmüstü(Daha sonra anlaticakti oysaki üniversiteye icin gittigi sehre aslinda sevdigi kiz icin gittigini ve ayrildiktan sonra okulu birakip döndügünü sen cok cok sonra baslicaktin o kizi icten ice kiskanmaya)
Hayatlarimiz karisikti ama ikimizde bazen bosverip öylesine bi gülümseyebiliyorduk hayata ben ona sen benim erkek versiyonumsun demeye baslayinca cok sevinmisti.Biz cok iyi arkadas olmustuk.O kadar iyi arkadas olmustik ki ben nezleyken bile ona kamera acar utanmadan bide burnumu falan silerdim,o benle daginik odamla hep dalga gecerdi.
Ezgi demezdi,kizinca ezgi derdi ismimin ezgili kismindan bi ara nefret ederdim.
Hergün konustuk hep konustuk
Onla agladim onla güldüm
Ama o ekranin diger karsisindaydi,ordaydi,ama yoktu...
Sonra yazin kendimi birden sevgili olmaya calistigimiz günlerde buldum.
Denedim yapamadim.O bana güvendi,ben güvenini bosa cikardim.
Istanbulda görüsücektik,herseyi iptal etti.
Seni seviyorum dediginde gülüyodum
Asigim sana su dediginde hii hii evet diyodum.
Inanmiyodum
(keske hep böyle inanmasaydin be ezgi aslinda sen dogru olani yapmissin)
Sonra ben istanbula gittim istanbuldayken de konustuk o kandirdi beni.Ben de onu kandirmistim sevcem diyip sevmeyince.Gururumu kirdin sen demisti.
Dogru muydu?Kirilan gururu muydu yoksa egosu mu sarsilmisti?
Nasil bi intikamdir ki bu,daha sonra cok fena canimi yakicigani önceden kestirememisim.
Sonra beni msninde engelledi facebookundan sildi,neden dedim,nedenini söylemedi.
O silince ben de engelledim.Ve aslinda unutmustum.
O taa ki icip icip beni hatirlamayana kadar....

(devami gelicek:) )
Not: Arada bi yorum attiginizda ben cok mutlu oluyorum.Öyle yazim dedim.

1 yorum: