26 Nisan 2011 Salı

Cok sevdim sanmisim (2)

Gercekten olmadik insanlarin karsima cikmasi bir tesadüf mü?Yoksa kaderin bana kötü bi oyunu sakasi falan mi?Insanin 18inde daha bundan yakinmasi ne acinasi bi durum...
Ama yok gercekten....ben simdiye kadar imi "sevmissem" herkeste bir serefsizlik bir ibnelik...
Herkes mi öyle yoksa ben özellikle mi seciyorum anlamadim!
Bu aralar tee 3 sene önceden kalma bi meselenin kirintilariyla ugrasiyorum....Kirintilarla doymaya calisan bi fare desek...Kendisi garip bir ezik.
Kim gelse aklima herkes yalanciymis,ben tepeye cikarmisim adam sanmisim ama adam sanmakla olmuyormus!Yanilmisim.

Neyse ben aslinda hikayemin devamini anlatmaya gelmistim ama icimdekileri dökmeden rahat edemiyorum.Aslinda dikenlerim gereken kisilere hayli hayli batiyor ama ben o igrenc kötü niyetlilerin kökünü kurutmadan rahat edemiyorum napim!

Hikayemizin devami ise,
Iste temmuz 11 gibi ben onu msn facebook turevlerinden silip engelledim.Engelleme olayi cok önemli cünkü biliyosunuz facebookta engelledinmi sana ulasmasi imkansizz
Ben o sene rockn coke'a gitmistim kuzenim ve arkadasimla ve her rockn coke'a giden genc gibi milyon tane fotograf koymustum feysbuka.(eheheheh)
Bu arada belirtmem gereken insanlar iliskiler var,
Kardesim dedigim varlik,kendisine kumpir dicez benim kumpirime bayilirda ayiptir söylemesiii
Bu olaylarin bas ismi iseeee kisaca pirasa olsun(pirasali böregi cok severdi)
Kumpirle pirasa cok iyi arkadaslar o zamanlar. zaten kumpir tanistirmisti bizii....neyse pirasa kumpirden kumpirin face sifresini al, benim profilime bak!
Benim bi fotografim varmis otururken söözde gotum basim acikmis(iftira ya)
Ve o bunu benden hic beklemezmis!bak bak!!)
Sonra günler geldi gecti ben adanaya gittim ordan da mersine yazliga gectim
Pirasa böyle icip kumpiri ariyor bana saydiriyor falan...
Mesela "Ben orda olucaktim,senle ben gezerdik ezgi de yalniz kalirdi ahahahah" gibi gibi malak hayalleri varmis
Kumpir ona demis ki Ezgi senle konustugumu duydu onun hakkinda konustugunu da duymus ve adimi agzina anmasin diyo dedi demis(ben dedirttim eheheheheh)
O da triplere girmisti iste aman iste bidaha hanfendinin konusu gecmez de falan da fistannn
Abii ben mutluydum cidden,kafam acayip rahatti aklimda ya da kalbimde kimsecikler yoktu acayip bos geziyodum,benden hoslanan erkekleri siraya dizmistim her biriyle süper vakit geciriyodum "gönlümü eglendiriyodum" yada kisaca egomu tatmin ediyodum!Butun gün güneslenip havuza denize girmekten baska isim gücüm yoktu.Aksamlari da hep yri bi eglence hep ayri insanlar cok eglenceliydi.Unutmam gereken adlari coktan unutmus her günün tadini cikariyodum.Bazen güngeliyodu evden cikmiyodum 2 kitap bitiriyodum.Bazen eve gitmiyodum annem kizim yasiyomu acaba diyodu.
Pirasa sen niye ciktin ki?
Neyse merak etmeyin o yaz böyle gecti zaten...nolduysa yazdan sonra oldu.

5 yorum:

  1. Yaa sevgili mevgili olmadan hayat daha güzel, takılma bunlara.. Bak bana 22.94 senedir bi sevgilim yok.. Boyum mu kısa kaldı hayır :D

    YanıtlaSil
  2. ben zaten simdiye kadarki secimlerimden dolayi pismanimm:D

    YanıtlaSil
  3. bebeğim bir sey olmuyorsa,daha iyisi olacağındır.

    bg

    YanıtlaSil
  4. genelde yazıları okuyup yorum yapmayanlardanım,ama sağ üstteki "oku bakim şurayı" kısmını okuduktan sonra bir şeyler yazmadan gidersem ayıp olur dedim, bir de mutlu olsun bu kızcağız istedim :)

    sana hep yamuk adamlar denk gelmiş, bir ince sese aldırma. sevgili olmayınca da hayat güzel olabilir, boy kısalığına da sebep olmaz ama bir süre sonra hep bir şeylerin eksik olduğu hissine kaplırsın, tecrübeyle sabittir..

    YanıtlaSil
  5. @(bg)kumpiiirrr:P umarim bebegim,biliyosun uslu uslu bekliyorum ben.

    @hayalhanem:Öncelikle yorumun beni ne kaddaaaan mutlu etti gercekten bilemezsin:)Okundugunu hissetmek ama karsidan hic ses gelmemesi cok kötü ya.
    Evet diyorum ya gercekten en olmicak insanlari sokmusum hayatima:) Onlarda hep hayatimin icine edip gitmeyi görev bildilerr...Boy kisaligina gelince bis orda sadece takilmisti:D
    Bikere insan kismetsiz olsun kader onun 1.70 olmasina 1.60 olmasina bakmiyo :D:)
    Tekrar tekrar tesekkürler yorum icin:)

    YanıtlaSil