16 Nisan 2011 Cumartesi

Birtakim sorunlarim var

"Ahahaha Allah seni ne etmesin" diyince "bak iste!naptim yine? ne etmesin?" diye taramali tufek gibi,zincirleme triplere giren insanlar taniyorum.
Hadi biz bunu insanlar degil de o "lar"i keselim, insan kalsin.
Ve ben hala o ve onun gibileri etrafimda barindirdigim icin kendimi iyi bi insan olarak goruyorum evet...cunku mesela face'imden silmiyorum...ama silmek istiyorum hem de cok!.Sadece öylesine silebilsem keske sonra hesap sorulmasa?
Sanki onu hayatimdan öylece cikarirsam hayatim düzelicekmis gibi geliyor.
Ya cünkü istedigim son kisi o!
Yarin bigün karsilasmicamizi bilsem,suan silerdim.
Ama karsilastigimizda nasil bi tribe baglar artik dusunmek istemiyorum.
Ya oysaki benim tek derdim onu faceimde gormemek bana chatten yazmamasi bunun gibi ufak tefek seyler :S

Bu arada ben bugünlerde acayip asabi katiksiz mal ve ergen biriyim.

Mesela bugün ferihayi izlerken agladim... gibi gibi seyler
Her hafta cuma gunu bidaha izlemicem bu mal diziyi diiyip odama cikiyorum sonra her cuma saat 7.15 showu acsaniza yaaaaaaaaaaaa diye cemkiriyorum:S

Sonra turkiyedeki universiteler beni sallamiyo mailime cevap vermiyo
Ingilterede istedigim sehirdeki istedigim kurslar cok pahali
Bitane buldum herhalde oda ingiliz cemaatinin destegiyle ders veriyo anlamadim ama 8-8bucuk arasi dua ediyolarmis cok güldüm ama en ucuzu o
Bide ucuz dil kurslari fotograf koymuyo ibneler kesin cok igrenc bi kurstur istedigim ozelliklerde bi kurs bulamicam diye de cok korkuyorum
Londrada 7 hafta napcam diye düüsünürken de korkuyorum
Sonra aklima asil amacim geliyo.beyinsiz ezgi 3 ay kalsan yine yetmez biliyosun dimi toefl icin essekten de öte bi sekilde calisman gerek diyorum.
Hep icimden konustugum icin yakinda sesli konusmayi unutmaktan da korkuyorum haliyle.
Ve icsesimden oldukca bikmis bi durumdayim.
En yakin arkadasim olarak adlandirdigim burdaki tek insan, sirf onun yaklasik 9 -10 aydir bitmeyen adim atmadigi askini dinlemekten ya da olmadi 5 senedir platonik asik oldugu cocugu duymaktan gina geldigi icin de bulusmuyorum evet.
Ama benim bu kadar sorunum derdim varken birisinin bana nasilsin diyip daha agzimdan cevap cikmadan kendi sorunlariyla basimi 4 saat sisirdigini hatta beynimde yicek et birakmadigi icin de olabilir.
Neyse genel olarak suanki hayatim gorunuse bakilirsa bok gibiymis.
Zaten kimin iyi güzel ki dimi?Benim derdim buysa aysenin de derdi ahmet...vs vs

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder